اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051576845424

مشتریان بانک ملت مودم ایرانسل می گیرند

کد: 1395051576845424

http://goo.gl/MXvgL7

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانند مودم‌های 4G ایرانسل را با شرایط ویژه تهیه کنند.

همکاری بانک ملت باایرانسل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، در همکاری جدید ایرانسل و بانک ملت، این امکان برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت فراهم شده است تا مودم‌های 4G ایرانسل را با شرایط ویژه تهیه کنند.
بر اساس این طرح، مودم‌های D100،LH92  و E3372 ایرانسل به همراه 12 گیگابایت اینترنت همراه هدیه از طریق پورتال باشگاه مشتریان بانک ملت در دسترس اعضای این باشگاه قرار گرفته است.
اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت میتوانند با استفاده از امتیازهای کسب شده پیشین خود اقدام به خرید این محصولات کنند.
در این طرح، هر امتیاز معادل 3000 تومان است و اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند تا سقف مشخصی از مبلغ کالای مورد نظر را با استفاده از امتیازهای خود و مابقی مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند.
علاقمندان به استفاده از مزایای این طرح می‌توانند به وب‌سایت باشگاه مشتریان بانک ملت به نشانی https://club.bankmellat.ir/bank مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]