اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677155388

به میزبانی اقتصاد نوین

دومین نشست روابط عمومی بانک ها برگزارشد

کد: 1395051677155388

http://goo.gl/GpPAcC

، تهران , (اخبار رسمی): دومین جلسه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شبکه بانکی کشور با هدف افزایش انسجام و هماهنگی اقدامات روابط عمومی‌های نظام بانکی، به میزبانی بانک اقتصادنوین برگزار شد.

دومین نشست روابط عمومی بانک ها برگزارشد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین در این نشست که با حضور روسای روابط عمومی‌های شبکه بانکی برگزار شد، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات  انجام شده در نظام بانکی، گفت: اقتصاد کشور کاملا متکی به نظام بانکی است و بانک‌ها می‌کوشند با همه محدودیت‌ها نقش موثر در اقتصاد ایفا کنند، بررسی‌ها نشان می‌دهد نظام بانکی در اکثر پروژه‌های ملی و بزرگ نقش موثر و تاثیر ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه لازم است آحاد مردم جامعه از اقدامات و حمایت‌های نظام بانکی در همه عرصه مطلع شوند گفت: لازم است روابط عمومی‌های شبکه بانکی با استفاده از همه ابزارهای ارتباطی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در همه بخش‌ها اقدام کند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور تابعی از برنامه‌ها دولت محسوب می‌شوند و فعالیت و عملکرد شبکه بانکی در جهت تحقق اهداف دولت است.

در ادامه این نشست محمدعلی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان رئیس جلسه ضمن تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در خصوص تامین مالی‌های انجام شده برای بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط  در تحقق جهت اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: نظام بانکی در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری داشته است که تامین منابع بنگاه‌های کوچک از جمله این اقدامات به شمار می‌رود که لازم است در خصوص این اقدامات اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف صورت پذیرد.

وی گفت: بنابراین و به منظور اطلاع هموطنان از اقدامات صورت گرفته روابط عمومی بانک‌ها به صورت مستمر آمار تسهیلات پرداخت شده را به تفکیک منتشر کنند.

وی اظهار داشت: به منظور تسهیل فرایند اطلاع‌رسانی و استقلال روابط عمومی‌های بانکی، شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) با همکاری بانک مرکزی و پژوهشکده پولی و بانکی در 16 مرداد ماه سال جاری رسما مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که این رسانه به عنوان مرجع انتشار اخبار و دستاوردهای نظام بانکی عمل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش و در ادامه این نشست روسای ادارات روابط عمومی شبکه بانکی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص مسایل روز نظام بانکی پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی