اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186035388

اقتصادنوین عضو انجمن بانکداران آسیایی باقی ماند

کد: 13950829186035388

https://goo.gl/ci7pnJ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک اقتصادنوین نایب رئیس هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی شد.

اقتصادنوین عضو انجمن بانکداران آسیایی باقی ماند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک برای چهارمین دوره متوالی به عنوان عضو هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی انتخاب شد، ضمن اینکه بر اساس تصمیم اعضای این انجمن، "علی اصغر سفری" مدیرعامل این بانک نیز برای دو سال به عنوان نایب رئیس هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی انتخاب شد.

بر این اساس در مجمع عمومی انجمن بانکداران آسیایی (Asian Bankers Association) که با حضور بانکداران برجسته از کشورهای معتبر دنیا، قانون‌گذار بانکی و استادان دانشگاهی برگزار شد بود، بانک اقتصادنوین موفق شد با پشت سر گذاشتن بانک‌های بزرگ آسیایی و برای چهارمین دوره عضویت در هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی را حفظ کند.
بانک اقتصادنوین در سه دوره حضور خود در هیات مدیره انجمن و مجمع سالانه بسیار فعال و تعیین کننده بود به طوری که توانست در رقابت با کشورهای معتبر بیشترین تاثیر را بر جای بگذارد. حضور موثر بانک اقتصادنوین موجب شد با رای اعضای این انجمن، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به عنوان نایب رئیس هیات مدیره این انجمن انتخاب شود.
انجمن بانکداران آسیایی بزرگترین انجمن بانکی در حوزه آسیا و اقیانوسیه است که بانک‌های معتبر در آن عضویت دارند و تعامل و ارتباط بین آنها در بهبود ارتباطات و تسهیل روابط دولت‌ها موثر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه