اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159535388

بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین تاکید کرد

ارائه خدمات ویژه برای شرکت‌های پیمانکاری

کد: 13950725159535388

https://goo.gl/paHgAv

، تهران , (اخبار رسمی): بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین بر ایجاد پنجره ارائه خدمات ویژه و نوین برای شرکت‌های پیمانکاری در گروه اقتصادنوین تاکید کرد.

صدر هاشمی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصا نوین محمد صدر هاشمی‌نژاد بنیان‌گذار این بانک در سمینار تخصصی آموزشی - مشاوره‌ای آشنایی با اسناد خزانه اسلامی، اوراق مشارکت و خدمات نوین بانکی که به همت بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و شرکت تامین سرمایه نوین و به میزبانی سندیکای شرکت‌های ساختمانی برگزار شد بر ایجاد پنجره ارائه خدمات ویژه و نوین برای شرکت‌های پیمانکاری در گروه اقتصادنوین تاکید کرد.

هاشمی‌نژاد افزو.د: بانک اقتصادنوین با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان حقوقی و بزرگ برای نخستین بار نسبت به طراحی و معرفی خدمات بانکداری شرکتی اقدام کرده است که این خدمات بخش عمده‌ای از نیازهای فعالان این بخش را تامین نموده است.

وی با اشاره به تغییر نیاز مشتریان خصوصا شرکت‌های پیمانکاری، بر نقش پررنگ شرکت تامین سرمایه نوین در معرفی و ارائه شیوه‌های نوین در تامین مالی این شرکت‌ها تاکید کرد.

وی از آمادگی این شرکت برای ارایه خدمت به شرکت‌های پیمانکاری و ساختمانی خبر داد و افزود: شرکت تامین سرمایه نوین تاکنون نسبت به تامین مالی پروژه‌های بزرگ اقدام کرده است و این امکان برای سایر مشتریان‌ نیز فراهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه