اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778265813

دنیای شرکت های B2B

چگونه موبایل کسب وکار را موفق می کند؟

کد: 1395051778265813

http://goo.gl/AKEbc7

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با رشد استفاده از اینترنت، تاثیر رسانه های جمعی در پیش برد کسب و کارهای B2B و گشودن بازارهای جدید بر کسی پوشیده نیست و استفاده از رسانه های جمعی و موبایل به سیاست هر کسب و کار بستگی خواهد داشت.

چگونه موبایل، شرکتB2B شما را به کسب وکاری موفق تبدیل می کند؟

مردم از وسیله های ارتباطی زیادی در حال استفاده هستند اما یکی از مهمترین و معمول ترین ابزارهای ارتباطی مورد استفاده موبایل است؛ ابزاری که علاوه بر فراگیر بودن تمایزات زیادی در دنیای نسل امروزی ایجاد کرده است.

اگرچه در ابتدا تلفن همراه یک وسیله ارتباطی به نظر می آمد اما رفته رفته به یک ابزار حمایتی در زمینه های متفاوت زندگی اجتماعی از جمله کسب و کار تبدیل شده است. جالب تر آن که تلفن همراه یکی از بهترین ابزارهایی است که قادر به پشتیبانی از هر نوع کسب و کار در راستای رشد و ارتقای بازار مالی کمپانی ها به ویژه در این زمانه و با این نسل شیفته تکنولوژی خواهد بود.

و اما چگونه؟ دراینجا ما به چند نکته اشاره خواهیم کرد که برای همه کسب وکارها و همچنین افرادی که تمایل به استفاده از روش های جدید برای رشد تجارت و بازارهای کاری خود دارند؛مناسب است.

شرکت های B2C (تجارت به مصرف کننده) با علم به تاثیر انکارناپذیر تکنولوژی در زندگی و همچنین ارزشمندی زمان شکل گرفتند.

این نوع شرکت ها با استفاده از ابزار موبایل فضایی متفاوت از گذشته برای مردم به وجود آوردند ؛ چراکه هر کاربر می تواند در هر زمان، هر جا ،تنها با یک تلفن همراه، خرید خود را با گشت زدن در اینترنت و جستجوی کالای مورد نظر درست مثل گذشته ولی بدون صرف زمان و انرژی زیاد انجام دهد.

با این اوصاف استفاده از موبایل به شرکت های B2C کمک های زیادی کرده است ولی آیا به همان اندازه که تلفن همراه در این نوع شرکت ها جایی برای خود باز کرده است داستان در شرکت های B2B ( بنگاه به بنگاه) هم به همین قرار بوده است؟

موبایل در شرکت های B2B  درمقایسه با B2C  با سرعتی کندتر به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی به کار گرفته شد.اما در شرایط کنونی چنانچه شرکت های بی تو بی بخواهند پیشاهنگ موفقیت در تجارت خود باشند نیازمند استفاده بیشتر و بهینه تر از تکنولوژی های جمعی هستند.

اولین قدم جهت استفاده از این استراتژی جدید،توجه به نسخه موبایل وبسایت شرکت بی تو بی خود است؛ همه شرکت های B2B باید به این نکته توجه کنند که آیا نسخه به روز شده وبسایت موبایل دارند یا خیر؟ هر شرکت بی تو بی برای دستیابی به بازدید بیشتر و کسب رتبه بهترملزم به داشتن نسخه موبایل به روز شده وبسایت خود است.

در حال حاضر که موبایل برای بیشتر مردم به با اهمیت ترین ابزار در زندگی تبدیل شده است، می توان از وضعیت پیش آمده به عنوان فرصتی برای رشد کسب و کارها سود جست چراکه موبایل به جذب مخاطبان بیشتر و دیده شدن هرچه بهتر برند با ترافیک و بازدید بالا کمک می کند.

به همین دلیل نسخه موبایل وبسایت، با راحت تر کردن برقرای ارتباط و تعامل مشتریان، وفاداری و در نتیجه فروش بیشتر را به همراه خواهد داشت.

همانطور که همه ما می دانیم تجار، خریداران، فروشندگان، تولیدکنندگان، تامین کنندگان ،خرده فروشان ، عمده فروشان و غیره ..  به اینترنت برای بررسی و تحقیق فرایند کاری خود وابستگی دارند. اما طبق بررسی های گوگل بیشتر تصمیم گیران در هر کسب وکار از نسخه موبایل استفاده می کنند.

نتایج بررسی شرکت های  B2B حاکی از آن است که نه تنها کسب و کارها در خارج از خانه از نسخه موبایل استفاده می کنند بلکه در محل کار نیز برای انجام امور خود از موبایل استفاده می کنند.به همین  خاطر تمام شرکت های B2B باید به نسخه موبایل سایت خود اهمیت زیادی قائل باشند.

امیدواریم تمام شرکت های بی تو بی به اهمیت موبایل و رسانه های جمعی آگاهی داشته باشند چون سرعت رشد کاربران نسخه موبایل بسیار در حال افزایش است.

به منظور عضویت و استفاده از امکانات B2B و تمام توصیه ها و اطلاعات جدید این نوع شرکت ها می توانید اینجا را دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متالوگ

کانون های کسب و کار (Business Hubs) در دنیا مسئول برقراری اتصال اثربخش بین کسب و کار ها(B2B) هستند. توسعه بازرگانی، تخصیص بهینه منابع و افزایش بهره وری، مزیت کانون کسب و کار برای اقتصاد است. با بزرگ شدن اقتصاد ایران و افزایش تعداد کسب و کارها، جای خالی یک هاب ایرانی بیش از گذشته در فضای اقتصادی کشور حس می‌شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش