اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052382975813

stories اینستاگرام،ابزاری برای بازاریابی

کد: 1395052382975813

http://goo.gl/5eGdSV

، تهران , (اخبار رسمی): به تازگی(12مرداد) اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام stories معرفی کرد که به کاربران خود این امکان را می دهد که تصاویر و ویدیوهایی با تاریخ انقضای 24 ساعته ارسال کنند.

سایت B2B متالوگ

به تازگی(12مرداد) اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام stories که شباهت قابل توجهی به برنامه اسنپ چت دارد را معرفی کرد.این ویژگی به کاربران خود  این امکان را می دهد که تصاویر و ویدیوهایی با تاریخ انقضای 24 ساعته ارسال کنند.

اگر از اسنپ‌ چت استفاده کرده باشید حتماً با ویژگی Stories آشنا هستید،قابلیت جدید Stories در اینستاگرام هم در واقع شباهت‌ های زیادی به همین ویژگی در اسنپ‌ چت دارد. با استفاده از Stories در اینستاگرام کاربران می توانند تصاویر و ویدئوهای خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که این تصاویر بعد از 24 ساعت به صورت خودکار از بین می‌روند. به این ترتیب در بالاترین قسمت فید عکس‌های نمایش داده شده شاهد تصاویر Stories خواهید بود. همان‌گونه که اشاره شد این تصاویر بعد از 24 ساعت به صورت خودکار برای همیشه از بین می‌روند.

اینستاگرام این ویژگی را به عنوان یک راه حل برای به اپست گذاشتن مکرر کاربران معرفی کرده است؛ در واقع  به دلیل اینکه استوری ها فضای مخصوص به خود را در فید شما دارند همه کاربران می توانند بدون نگرانی از اشباع شدن فید به طور مکرر تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند.

آنچه بازاریابان باید در مورد stories اینستاگرام بدانند

اگر شما بازایابی هستید که در اینستاگرام مخاطبین فعال دارید باید به سرعت ویژگی stories را دریابید.چراکه شما با این قابلیت فرصت این را خواهید داشت تا محتوایی موقت، بانشاط و زنده خلق کنید. همچنین شما به همه ویژگی های برنامه اسنپ چت بدون اینکه همزمان از دو برنامه استفاده کنید یا یک کانال مجزا درست کنید، دسترسی خواهید داشت.

بازاریابان با استفاده ازقابلیت stories علاوه برافزایش مخاطبان، شانس دیده شدن خود را نیز افزایش می دهند.

محتوایی که شما در اسنپ چت منتشر می کنید به حمایت و معرفی مداوم توسط کانال ها و ابزارهای دیگر که ممکن است هیچوقت دیده نشوند، نیاز دارد اما در اینستاگرام با استفاده از هشتگ ها و لوکیشن ها شما شانس کشف شدن محتواهایتان را افزایش می دهید.

به طور کلی می توان گفت محتوای اسنپ چت می تواند بعد از مدتی پوچ و بی کاربرد شود مگر اینکه دقیقا دراین برنامه بازاریابان و کاربران بدانند که به دنبال چه هستند.

اگر شما هم مثل ما قصد تجربه کردن محتوایی به سبک اسنپ چت اما بدون ساخت leap برای بازرایابی دارید، استفاده ازقابلیت stories اینستاگرام را توصیه می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متالوگ

کانون های کسب و کار (Business Hubs) در دنیا مسئول برقراری اتصال اثربخش بین کسب و کار ها(B2B) هستند. توسعه بازرگانی، تخصیص بهینه منابع و افزایش بهره وری، مزیت کانون کسب و کار برای اقتصاد است. با بزرگ شدن اقتصاد ایران و افزایش تعداد کسب و کارها، جای خالی یک هاب ایرانی بیش از گذشته در فضای اقتصادی کشور حس می‌شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش