اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163555813

شرکت متالوگ از محتوای بازاریابی می گوید

5 ویژگی استراتژیک برای تولید محتوای موثر

کد: 13950728163555813

https://goo.gl/A8uaSn

، تهران , (اخبار رسمی): هر فردی می تواند حجم زیادی از محتوا را تولید کند، اما این مطالب چقدر مؤثر است؟ یافته ها نشان می دهد که کمتر از 5 درصد مطالب، 90 درصد توجه ها را به خود جلب می کند.

5 ویژگی یهترین استراتژی برای تولید محتوا موثر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت متالوگ، توسعه بازرگانی، تخصیص بهینه منابع و افزایش بهره وری از مزیت کانون های کسب و کار برای هر اقتصادی به شمار می رود که بخش خصوصی در ایران از عهده این مهم به خوبی بر می آید. البته هر صاحب کسب و کاری به منظور معرفی محصولات و خدمات خود می تواند فعالیت هایی داشته باشد، ولی در این مسیر باید حجم زیادی از محتوا را تولید کند. اکنون این موضوع که مطالب چقدر مؤثر است و چگونه باید تولید و هدایت شود در مرحله اول قرار می گیرد؟ امروزه یافته ها نشان می دهد؛ کمتر از 5 درصد مطالب، 90 درصد توجه ها را به خود جلب می­ کند. در ادامه به 5 ویژگی رسیدن به مطلب مؤثر اشاره شده است:

اندازه گیری شده و مداوم         

طبق تحقیقات انجمن بازاریابی محتوا  2 ، 33 درصد بازاریاب های  B2B و  41 درصد بازاریاب های  B2C به ناتوانی در اندازه گیری اعتراف کرده ­اند. آماده سازی مؤثر محتوا به اندازه گیری مداوم، پشت کار و تجربه و آزمون نیاز دارد. باید تلاش شود که به الگوی مؤثر هفتگی یا ماهیانه برای به اشتراک گذاری محتوا رسید.      

قدرت نفوذ ایده 

به اشتراک گذاری آنالیزها، پست های دنبال کننده و مطالب مهیجی که مخاطبان را تشویق به پیگیری مطالب کند. هر فرد (یا گروه) علاقه مند به مطالبی خواهد بود که آنها را باید کشف کرد.

حلال مشکلات

محتوا باید ارائه دهنده راه حل برای برخی مشکلات مطرح شده در بلاگ (محتوا) باشد و دارای بسیاری از منابع قابل دسترس برای مخاطب باشد.

دوری هدف ار فروش

یک محتوای مؤثر هرگز قصد فروش سریع را ندارد بلکه به عنوان منبع قابل اطمینان اطلاعات ظاهر می ­شود. به جای معرفی محصول خود به مشتری برای رفع نیاز او (یا آنها)، منبعی از اطلاعات قابل اعتماد را برای آنها فراهم کنیم. به اندازه کافی منابع مختلف تبلیغی وجود دارند، پس بهتر است محتوای اطلاعاتی نیز در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهیم.

استفاده از دیتای اختصاصی 

شرکت موفق، بانک بزرگی از اطلاعات را در اختیار دارد. باید کم کم به صاحب دید برای مطالب متناسب با فعالیت مؤسسه رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متالوگ

کانون های کسب و کار (Business Hubs) در دنیا مسئول برقراری اتصال اثربخش بین کسب و کار ها(B2B) هستند. توسعه بازرگانی، تخصیص بهینه منابع و افزایش بهره وری، مزیت کانون کسب و کار برای اقتصاد است. با بزرگ شدن اقتصاد ایران و افزایش تعداد کسب و کارها، جای خالی یک هاب ایرانی بیش از گذشته در فضای اقتصادی کشور حس می‌شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]