اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397075813

برای کسب وکارهای کوچک کارایی دارد

مزیتهای استفاده ازسایت هایB2B

کد: 1395060397075813

http://goo.gl/5lMrbR

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که همه می دانیم،شرکت های کوچک برخلاف شرکت های بزرگ و موسسان صنعتی،میلیون ها دلار بودجه برای بازاریابی و فروش خود در اختیار ندارند. همچنین از ارزش برندینگ بالایی نیز برخوردار نیستند.

مزیتهای استفاده ازسایت هایB2Bبرای کسب وکارهای کوچک

همانطور که همه می دانیم، شرکت های کوچک برخلاف شرکت های بزرگ و رهبران و موسسان صنعتی، میلیون ها دلار بودجه برای بازاریابی و فروش خود در اختیار ندارند.همچنین از ارزش برندینگ همچون شرکت های بزرگ نیز برخوردار نیستند.خوشبختانه، بسیاری از این محدودیت ها در مقایسه با گذشته مشکل جدی برای کسب وکارها تلقی نمی شود.

اینترنت به طور کلی و سایت های تجارت B2B به طور خاص مانند Alibaba.com یا QualityTrade.com و بسیاری دیگرباعث ساده شدن و توسعه تجارت آنلاین شده است.

این سایت ها تامین کنندگان و خریداران هزاران صنعت از سراسر دنیا را به هم وصل می کنند و به آنها برای ایجاد شراکت تجاری جدید وکسب میلیون ها دلار از فروش درهر سال، کمک می کند.

ما در اینجا به 8 دلیل عمده که برتری سایت های b2b را اثبات می کند اشاره خواهیم نمود:

1.سرمایه گذاری پایین و بازده بالا

بیشتر سایت های  تجارت آنلاین، حق عضویت سالانه ای بین 300 تا 3000 دلار از مشتریان درهر جغرافیایی دریافت می کنند.هر مشتری در مقابل این حق عضویت دسترس کامل به اطلاعات موثق فروشنده و خریدار به همراه چندین امکانات دیگر دارد که تجارت آنلاین آنها را ساده می کند.هنگامی که شما این نوع سرمایه گذاری را با هزینه های سایر اشکال فعالیت های تجاری مقایسه می کنید به تفاوت های عمیقی دست خواهید یافت.

2. دسترسی به میلیون ها خریدار و فروشنده

یکی از مزیت های عمده ثبت نام در سایت های b2b، تعداد مطلق خریداران و فروشندگانی است که شما می توانید با آنها تماس مستقیم برقرار کنید. این شامل تاجران،صنعتگران،واسطه گران،شرکت های حمل و نقل از سراسر جهان می باشد.

بسیاری از تامین کنندگان و خریداران در سایت های b2b، تاجران فعالی هستند که درست مانند شما دنبال بازارهای جدید می باشند؛ بنابراین استفاده از لیست قابل اعتماد سایت های آنلاین در مقایسه با لیست تصادفی که شما قرار است از اینترنت جستجو کنید به احتمال زیاد درصد پاسخگویی بالاتری را به همراه خواهد داشت.

3. یک راه عالی برای خودکار کردن فروش خود

زمانی که شما به منبع بی پایانی از پایگاه داده خریداران و تامین کنندگان دست می یابید فرصت های بسیار زیادی را پیش روی خود باز می کنید که سود و فروش شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما شاید در انبوه داده ها پیدا کردن اطلاعات مرتبط با تجارتی خاص در این سایت ها اندکی مشکل باشد؛ اینجا جایی است که سایت های b2b تجارت آنلاین کمک بزرگی می کنند.

شما در این سایت ها می توانید به وسیله تنظیم علامت های هشدار روی کلمه کلیدی خاص از آخرین پست های خریداران و تامین کنندگان مرتبط با محصولتان آگاه شوید.حتی می توانید از آخرین فعالیت های شرکت مورد نظرتان با علایم هشداردهنده آگاه شوید.

در واقع سایت هایb2b  قابلیت فیلتر کردن خریداران و فروشندگان نامرتبط به کسب و کار شما را دارد،همچنین به شما برای تمرکز بیشتر روی فرصت های سرمایه گذاری برای موفقیت بیشتر کمک خواهند کرد.

4. یک راه هوشمندانه برای افزایش رتبه موتور جستجو شما

مهم نیست که شما به چه نوع کسب و کاری مشغول هستید،همین که کسب وکارتان وبسایت داشته باشد به ترافیک موتورجستجو نیاز دارید.در طول چند سال گذشته، گرفتن ترافیک از موتورهای جستجو به طرز فزاینده ای مشکل شده است.

در حال حاظر افزایش رتبه سایت به سرمایه گذاری در انواع مختلفی ازتکنیک های بازاریابی آنلاین و صبر و حوصله بالا نیاز دارد. با این حال می توان گفت استفاده از سایت های b2b میانبری برای قرار گرفتن در صفحه اول موتورجستجو گوگل خواهد بود؛ چرا که بیشترسایت های b2b سرمایه گذاری سنگینی درSEO  و SEM برای کسب رتبه بالا بر روی کلمات کلیدی خود انجام می دهند. با ثبت شرکت خود بر روی این نوع سایت ها شما می توانید از قدرت موتور جستجوی آنها برای افزایش رتبه سایت خود با کمترین تلاش استفاده کنید.

5.استفاده از یک پلتفرم تحقیقات بازاریابی قدرتمند

تجزیه و تحلیل رقیب یکی از مولفه های کلیدی تحقیقات بازاریابی است که برای هر کسب و کاری حیاتی است. سایت هایB2B  به شما فرصتی عالی  برای مطالعه خدمات و محصولات رقیبانتان فراهم می کنند.

شما با وجود این سایت ها می توانید کسب وکارهای صنعت مورد نظرتان را از زوایای مختلف مانند قیمت،ویژگی های محصول و غیره .. تجزیه و تحلیل کنید و همچنین می توانید استراتژی های برندینگ که آنها اتخاذ کردند را مطالعه کنید.

6. یک ابزار قدرتمند برای برندینگ کسب و کار

همانطور که در آغاز گفتیم، بیشتر کسب و کارهای کوچک با محدودیت های مالی مواجه هستند،این محدودیت به ویژه در هنگام بازاریابی و فعالیت برندسازی جلوه نمایی می کند. اما شما می توانید تا حد زیادی این محدودیت را با سایت های B2B مرتفع کنید.

به عنوان یکی از حقوق، شما می توانید لوگو وب سایت و ویترین محصولات خود را در سایت B2B  قرار دهید.این شما را در رقابت مستقیم با شرکت های پیشرو در اینترنت قرار می دهد.

7.یک مکان ایده آل برای گسترش کسب و کار شما

ارزش خالص یک کسب و کار کوچک مستقیما در گروه اندازه و نفوذ شبکه کسب و کار آن وابسته است. در واقع، بسیاری از کسب و کار های مدرن و به روز به همان اندازه که بر روی بازاریابی مستقیم سرمایه گذاری می کنند بر روی بازاریابی شبکه ای نیز سرمایه گذاری می کند.

سایت های B2B یک فرصت ایده آل برای گسترش شبکه کسب و کار شما بدون صرف هزینه اضافی است.

8.دروازه شما برای نوآوری محصول

امروزه کسب و کارهای سراسر دنیا در حال انجام کارهای منحصربه فرد و تولید محصولات خلاقانه برای حل مشکلات دنیای مدرن هستند، که بسیاری از آنها سایت های B2B را برای کشف فرصت های تجاری جدید مورد استفاده قرار می دهند.به عنوان صاحب کسب و کار کوچک،شما در مقایسه با سازمان های بزرگ در زمینه بازاریابی و تبلیغات با ضعف قابل مشاهده ای روبه رو هستید،اما با استفاده از سایت های B2B  شما نه تنها می توانید این نقیصه را جبران کنید بلکه نسبت به سایر رقیبانی که از این امکان استفاده نمی کنند پیشی بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

متالوگ

کانون های کسب و کار (Business Hubs) در دنیا مسئول برقراری اتصال اثربخش بین کسب و کار ها(B2B) هستند. توسعه بازرگانی، تخصیص بهینه منابع و افزایش بهره وری، مزیت کانون کسب و کار برای اقتصاد است. با بزرگ شدن اقتصاد ایران و افزایش تعداد کسب و کارها، جای خالی یک هاب ایرانی بیش از گذشته در فضای اقتصادی کشور حس می‌شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش