اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980265428

ادامه ارائه خدمات مشاوره و درمان در کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در ریو

نوروزی: وضعیت جسمی کاروان ایران مناسب است

کد: 1395051980265428

http://goo.gl/FsyEhB

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد که هیچ کدام از ورزشکاران کشورمان در دهکده بازی های المپیک با مصدومیت جدی مواجه نیستند ، با این حال روند ارائه خدمات توانبخشی به ملی پوشان ادامه دارد.

نوروزی: وضعیت جسمی کاروان ایران مناسب است

به گزارش  اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی درباره وضعیت سلامت کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو ، اظهار داشت: خوشبختانه هیچ کدام از ورزشکاران کشورمان با مصدومیت یا بیماری جدی مواجه نیستند و کلینیک دایر شده فدراسیون پزشکی ورزشی در محل دهکده بازی ها همچنان تمام وقت آماده ارائه خدمات به ملی پوشان و دیگر اعضای کاروان ایران است.
دکتر غلامرضا نوروزی با بیان اینکه توصیه های لازم به ورزشکاران در خصوص خود مراقبتی به منظور ابتلا به هرگونه بیماری از جمله بیماری ویروسی زیکا می شود ، خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه ورزشکاران کشورمان برای دریافت مشاوره تخصصی به کلینیک مراجعه می کنند ، این مراجعات جهت دریافت خدمات توانبخشی نیز ادامه دارد به طوری که روز گذشته قادر میزبانی ملی پوش دوچرخه سواری که به دنبال زمین خوردن در جریان رقابت های چند روز پیش با مصدومیت جزئی مواجه شده بود جهت آماده شدن برای حضور در مسابقه تایم تریل به کلینیک مراجعه کرد و زیر نظر دکتر امین نوروزی تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، افزود: علاوه بر این سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو ملی پوش وزنه برداری و همچنین مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی و آریا سمیعی شناگر کشورمان نیز جهت فیزیوتراپی و ریکاوری به کلینیک فدراسیون مراجعه کردند و خدمات لازم به آنها ارائه شد.
دکتر نوروزی فضای روانی کلی حاکم بر کاروان کشورمان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد کسب نتایج بهتری از ورزشکاران ایران باشیم و به تدریج روند کسب مدال افتخارآفرینان ورزش ایران آغاز شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش