اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980635405

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

حمایت بانک سپه از صنایع استراتژیک کشور

کد: 1395051980635405

http://goo.gl/yC2ric

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده شهرستان شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حمایت بانک سپه از واحدهای تولیدی و صنعتی ستودنی و قابل تقدیر است.

حمایت بانک سپه از صنایع استراتژیک کشور

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، معصومه آقاپور علیشاهی عضو ناظر شورای اقتصادی مجلس از بانک سپه  به منظور ماموریت های سازمانی خود مبنی بر حمایت از بخش های مختلف اقتصادی خصوصاً حمایت از بخش تولید و کمک به تحرک در واحدهای تجاری و مولد قدردانی کرد.

وی به جایگاه مطلوب بانک سپه در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: بانک سپه به لحاظ شاخص های عملکردی جایگاه مطلوبی در سیستم بانکی کشور دارد.

نماینده شهرستان شبستر با بیان اینکه بانک سپه به دلیل حمایت از طرح های بزرگ و استراتژیک کشور در زمینه های مختلف نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد خاطر نشان کرد: سپه همواره جز بانک های خوشنام و پاکدست در نظام بانکی کشور بوده و انضباط مالی از شاخص های این بانک به شمار می رود.

دکتر آقاپور با اشاره به اینکه بانک سپه با حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدم های بسیار خوبی برداشته است تاکید کرد:بانک سپه برای کمک به 1120 واحد تولیدی و اعطای تسهیلات به این واحدها اقدامات بسیار مناسبی انجام داده که در خور تقدیر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نقش بانک سپه در توسعه صنایع زیربنایی و استراتژیک همچون سیمان و آهن اظهار داشت: سهم 40درصدی بانک سپه در ایجاد صنایع سیمان کشور به خوبی بیانگر نقش این بانک در ایجاد و حیات صنایع مهم و استراتژیک کشور است.

آقاپور از دیگر ویژگی های بانک سپه را تخصص و تلاش مجدانه در بخش فعالیت های ارزی عنوان کرد و اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص و کارآزموده که سال های زیادی در این بخش فعالیت داشته اند باعث شده تا این بانک یکی از پیشتازان فعالیت در بخش ارزی بوده و یاور بخش های مختلف اقتصادی برای حضور قدرتمند در عرصه جهانی باشد.

وی با بیان اینکه بانک سپه از بانک های فعال دولتی است که توجه به بخش کشاورزی از دیگر افتخارات آن بشمار می رود، گفت: حوزه کشاورزی از جمله حوزه های مهم و استراتژیک اقتصادی به شمار می رود که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش به طرح اعتبار در حساب جاری بانک سپه برای کمک به تأمین نقدینگی بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح اعتبار در حساب جاری بانک سپه با استفاده از عقد قرارداد خرید دین برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور اجرایی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه