اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980655428

سرمربی تیم ملی وزنه برداری:

در چهار وزن دوم از همه کشورها بالاتریم

کد: 1395051980655428

http://goo.gl/OQOWJB

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: وضعیت وزنه برداران در آستانه رقابتهای این رشته در المپیک ریو خوب است و امیدوارم وزنه برداری همچنان با مدال آوری در المپیک دل مردم ایران را شاد کند.

در چهار وزن دوم از همه کشورها بالاتریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در آستانه حضور وزنه‌برداران ایران در گفت‌وگویی پاسخگوی سوالات بود که در ادامه می خوانید:

شرایط تیم ملی وزنه برداری در آستانه رقابتهای این رشته در المپیک را چطور ارزیابی می کنید؟
تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم.شرایط خوبی داریم .حتی زمان تمرینات را هم طوری برنامه ریزی کردیم تا با زمان برگزاری مسابقات منطبق باشد تا بدن از لحاظ بیولوژیکی آن سازگاری لازم را داشته باشد. در این روزها تمرینات بدنسازی سبکی را هم صبحها انجام می دهیم .امیدوارمهمین روند خوب را ادامه دهیم تا وزنه برداران بتوانند دوببباره با مدالهای خودشان در المپیک دل مردم را شاد کنند.
وزنه برداری از المپیک 1948 لندن برای کاروان ایران مدال آور بوده از زنده یاد سلماسی تا همین دوره قبل که در دسته فوق سنگین شما وبهداد مدال آوردید،آیا باز هم می درخشید؟
تیمی به المپیک ریو آورده ایم که همه شانس مدال دارند .تلاش می کنیم بچه ا خوب کارکنند .کمتر خطا داشته باشند و هیچ حرکتی را از دست ندهند چرا که در المپیک کیلو ها تعیین کننده هستند و هر وزنه برداری فرصت را از دست دهد از کورس رقابت عقب می افتد. همه امیدواریم مثل المپیک قبلی روزهای خوبی وزنه برداری داشته باشد.
ارزیابی شما از عدم حضور روسها در وزنه برداری چیست؟
المپیک قبلی هم کهروسها بودند حریف بچه های ما نشدند و نتوانستند با ما در رقابت پیروز باشند .ایران اگر آماده باشد در چهار وزن دوم از همه کشورها بهتر و بالاتر است. و بچه ها می توانند بهترین عناوین را بدست آورند که من امیدوارم اینچنین باشد.و اگر همین شرایط خوب تمرین را در روز مسابقه هم حفظ کنند موفقیت در انتظار ایران است.

اولین وزنه برداری که روی تخته می رود؟
قهرمان خوب ما کیانوش رستمی در دسته 85 کیلو است که جمعه رقابتهای این وزن آغاز می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش