اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980755495

با امضای تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفت

ارایه خدمات ارتباطی ومحتوایی شاتل درکردستان

کد: 1395051980755495

http://goo.gl/AoGCtx

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه شاتل با استانداری کردستان برای سرمایه‌گذاری این شرکت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به امضا رسید.

ارایه خدمات ارتباطی ومحتوایی شاتل درکردستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شاتل ، در حاشیه برگزاری مراسم امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت کار و رفاه اجتماعی برای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت شاتل نیز با عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

در این مراسم که با حضور وزیر ارتباطات، معاونان وی  و وزیر کار و رفاه برگزار شد،  تفاهم‌نامه شاتل با استانداری کردستان برای  سرمایه‌گذاری این شرکت در  بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به امضا رسید. احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شاتل، در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت : این شرکت خدمات اینترنت پرسرعت خود را در 9 شهر استان کردستان ارائه می‌کند. در واقع  براساس این تفاهم نامه شاتل باید در یک پروژه مشخص خدمات مختلف ارتباطی خود را در استان‌های کردستان راه‌اندازی کند.» براساس موارد اشاره شده در این تفاهم نامه، شاتل امکان ارائه خدماتی از جمله ارایه خدمات  اینترنت پرسرعت (VDS2) ،  ارایه‌ی خدمات تلفن ثابت در مسکن مهر و شهرک‌های نوساز استان،ارایه‌ی خدمات محتوای رسانه‌ای در شاتل‌لند و نماوا به زبان کردی، برون سپاری (outsourcing)خدمات تولید نرم افزار به فارغ التحصیلان ICT ، حمایت از رساله‌های دانشگاهی و اجرای پروژه فیبر شهری در استان را فراهم خواهد کرد.  براساس اظهارات مدیرعامل شاتل،  هم‌اینک این شرکت با 9 شرکت محلی در استان کردستان قرار‌داد امضا کرده است و خدمات ارتباطی خود را از طریق این شرکت‌ها در اختیار متقاضیان این استان قرار می‌دهد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]