اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081315696

انتصابات جدید درسازمان انتقال خون

کد: 1395052081315696

http://goo.gl/Bw8bpo

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تکریم محمدعلی جلیلی معاون سابق پشتیبانی موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون و مراسم معارفه ذبیح اله مطلبی به عنوان سرپرست جدید آن معاونت در سازمان انتقال خون برگزار شد.

انتصابات جدید درسازمان انتقال خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی سازمان انتقال خون ، دراین مراسم  مجتبی شرفی به عنوان مدیرجدید اداره کل پشتیبانی و نگهداری تجهیزات پزشکی سازمان انتقال خون منصوب شد.

همچنین مدیر عامل سازمان انتقال خون از زحمات این مدیران در سمتهای قبلی آنان تشکر کرد و برای آنان در مسوولیت های محوله آرزوی موفقیت کرد.بنا براین گزارش مهتاب مقصودلو قائم مقام و معاون آموزشی پژوهشی موسسه طب انتقال خون نیز برای معاون جدید پشتیبانی این موسسه آرزوی موفقیت کرد و از زحماتجلیلی طی زمان تصدی این پست قدردانی کرد.همچنین مدیر عامل سازمان انتقال خون در این مراسم ضمن نگاهی به رویکرد موفق سازمان طی سالهای اخیر گفت: اکنون سازمان انتقال خون در نقطه عطف تاریخ خود قرار دارد.

وی افزود: اگر این موقعیت به خوبی مدیریت شود آینده ای درخشان در انتظار سازمان خواهد بود.

وی نگاه ویژه خارجی و قابل توجه به انتقال خون و موقعیت ممتاز سازمان از منظر سازمان جهانی بهداشت و در کشورهای منطقه را یکی دیگر از این دستاوردها خواند.

پور فتح اله گفت: امروز سازمان از موقعیت پر حاشیه سالها قبل به بی حاشیه ترین سازمان زیر مجموعه وزارت بهداشت بدل شده است.

وی در مورد انتظاری که از کارکنان سازمان دارد گفت: کل سازمان چه در ستاد چه در استانها به مثابه یک پیکر واحد هستند که باید با همدلی و هم پوشانی وظایف یکدیگر یک هدف و آرمان کلی را برای پیشبرد سازمان دنبال کنند و از نگاه بخشی بپرهیزند.

در پایان این مراسم پور فتح اله، کاظمی و مقصودلو از زحمات محمدعلی جلیلی و مطلبی تجلیل کردند و حکم های جدید ذبیح اله مطلبی و شرفی به آنان تقدیم شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]