اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219445696

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درسازمان انتقال خون

کد: 13951025219445696

https://goo.gl/MLXM84

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با حضور در دفتر مدیرعامل سازمان انتقال خون، با وی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درسازمان انتقال خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران،مجید ناصری نژاد، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده مردم شادگان، در نشستی صمیمی با علی اکبر پورفتح اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون، با اشاره به پیگیری های مردم و نیاز مراکز درمانی شادگان به خون و فرآورده ها، خواستار احداث پایگاه انتقال خون در این شهر شد.
در این دیدار، که هوشنگ محمدیان، رییس شبکه بهداشت و درمان شادگان، بهادر کاظمی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون و دکتر محمدجواد نظری مهر، مدیر امور مجلس سازمان انتقال خون ایران و مشاور وزیر بهداشت، درمان  وآموزش پزشکی حضور داشتند، علی اکبر پورفتح اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون، دستور داد اوایل بهمن ماه از شادگاتن بازدید و در خصوص موضوع بررسی به عمل آمده و اقدام لازم برای رفع مشکلات مورد بحث و خواسته نماینده مردم شایگان در مجلس شورای اسلامی به عمل آید.
هوشنگ محمدیان، رییس شبکه بهداشت و درمان شادگان، در این نشست قول داد که زمین و فضای لازم و پزشک اهداکنندگان را در اختیار سازمان انتقال خون قرار دهد و درخواست کرد این سازمان، کانکس سیار و در صورت امکان کانکس ثابت را برای مرکز اهدای خون شادگان تامین نماید.
همچنین مقرر شد دقاسم زاده، مدیرکل انتقال خون خوزستان با رییس شبکه بهداشت و نماینده شادگان برای بررسی و همکاری بیشتر نشست مشترک داشته باشند.
سازمان انتقال خون ایران، برای تامین خون مورد نیاز تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های کشور، در قالب شبکه خونرسانی عمل می کند و تاکنون خون مورد نیاز شادگان نیز در قالب همین شبکه و از طریق انتقال خون استان خوزستان تامین شده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]