اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217675696

پیام مدیر عامل انتقال خون درپی رحلت هاشمی

کد: 13951020217675696

https://goo.gl/D7VSdR

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل انتقال خون به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام مدیر عامل انتقال خون درپی رحلت هاشمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ،متن پیام علی اکبر پور فتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال ناگهانی و تاسف باراستوانه انقلاب اسلامی، مبارز نستوه، دانشمند فرزانه، عالم عالیقدر و یار دیرین امام و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را، که همه عمر پر عزت و برکت خود را در مسیر انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی صرف نمود، به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، خانواده و خاندان شریف آن رحیل عزیز و همه دوستدارانش تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم رنج مدبرانه و کوشش خالصانه عمر پربرکت آن عزیز مقبول درگاه خداوند بزرگ قرار گیرد. از خدای متعال مسئلت می نمایم روح بلند ایشان را با شهیدان و امام شهدا محشور نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]