کد: 1395052081625625

انتصاب در منطقه آزاد اروند

کد: 1395052081625625

http://goo.gl/VkUFB7

، آبادان , (اخبار رسمی): سید زین العابدین موسوی به ریاست شورای راهبردی استقرار گمرک در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند منصوب شد.

انتصاب در منطقه آزاد اروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، در جلسه شورای معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، با حکم اسماعیل زمانی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره،  سیدزین العابدین موسوی به ریاست شورای راهبردی استقرار گمرک درمبادی ورودی منطقه آزاد اروند منصوب شد.

اعضای شورای راهبردی مذکور متشکل از موعود شمخانی، معاون فنی و امور زیربنایی، محمد رضا معتمدی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها، احمد رستمی، معاون توسعه مدیریت، ابراهیم عچرش، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و طمیمیان، مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد اروند است که وظیفه ساماندهی وتعیین تکلیف استقرار گمرک، نحوه ورود وخروج کالا، ورود وخروج اموال به و از منطقه، حفاظت و حراست از حصار مرزی وسیستم های الکترونیکی، حل وفصل مسائل حقوقی، ایجاد راهکارهای فرهنگی وتدوین دستورالعمل های عوارض قانونی وتعامل با گمرک جمهوری اسلامی و… را به عهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار