اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081895388

همزمان با برگزاری همایش سراسری کیفیت

بانک اقتصادنوین در "کیفیت" سرآمد شد

کد: 1395052081895388

http://goo.gl/qxanqV

، تهران , (اخبار رسمی): تندیس"سرآمد کیفیت"در دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری به بانک اقتصادنوین اهدا شد.

همایش سراسری کیفیت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، در این همایش با تایید انجمن دارندگان استاندارد ایران، شورای عالی سیاست‌گذاران و سازمان ملی استاندارد ایران و با حضور مقامات و مسئولان بلندپایه کشور تندیس "سرآمد کیفیت" به سید حسین وهابی مدیر امور دفاتر بازاریابی و بانکدرای شرکتی به عنوان نماینده بانک اقتصادنوین اهدا شد.

بر اساس این گزارش، دومین همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری با هدف بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارایه راهکارهای نوین برای برآورده کردن انتظارات مشتری، تغییر نگرش در فرآیند تولید و ...، به همت انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و با همکاری وزارتخانه‌های صنعت و معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان ملی استاندارد ایران با حضور اساتید دانشگاه‌ها، مدیران، کارشناسان و نمایندگان سازمان‌ها، شرکت‌ها و انجمن‌های دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

قابل ذکر است که برگزاری سخنرانی، ارائه مقاله، برگزاری پنل و کارگاه‌های تخصصی، معرفی برترین‌ها و تجلیل از منتخبان از جمله برنامه‌های این همایش بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه