اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282495428

تبلیغ اسلام در المپیک ریو

کد: 1395052282495428

http://goo.gl/m1cuYB

، تهران , (اخبار رسمی): تعدادی از زنان و مردان مسلمان برزیلی هر روز مقابل درب ورودی دهکده بازی های المپیک ریودوژانیرو به تبلیغ دین اسلام مشغولند.

تبلیغ اسلام در المپیک ریو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان جمیله دلیما یمی یکی از زنان برزیلی است که چند سالی است به دین اسلام مشرف شده و با چشیدن حلاوت مسلمانی به گفته خودش با تلاش شبانه روزی سعی در شناساندن اسلام به غیر مسلمانان و دعوت آنان به این دین رحمانی است.
این زن مسلمان برزیلی  در طول برگزاری بازی های المپیک به همراه دوستان مسلمان خود با اهدای بروشورهایی در معرفی و تشریح دستورات و نگاه دین اسلام درمورد مسایل مختلف از جمله زن، به سوالات مردم پاسخ می دهد .
دیدگاه اسلام در مورد مسیحیت، معرفی قرآن، معرفی مراکز اسلامی برزیل از جمله موضوعات بروشورهای تبلیغاتی جمیله دلیما است که به همراه دوستانش در بین مردم و مراجعه کنندگان توزیع می شود.
نزدیک به 2 میلیون مسلمان در برزیل زندگی می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]