اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282515428

رنگرز:

کشتی فرنگی قابلیت کسب 4 مدال دارد

کد: 1395052282515428

https://goo.gl/7RzDjc

، تهران , (اخبار رسمی): کشتی گیر سابق فرنگی ایران و مربی فعلی مراکش گفت: کشتی فرنگی قابلیت کسب 4 مدال در ریو را دارد.

کشتی فرنگی قابلیت کسب 4 مدال را دارد

به  گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان، حسن رنگرز در مورد عملکرد کاروان ایران در المپیک ریو تاکنون اظهار داشت: همیشه هم همین طور بوده است که در هفته دوم مسابقات شاهد رقابت نمایندگان صاحب شانس مدال‌مان هستیم. هرچند که در برخی رشته‌ها تا آستانه کسب مدال برای اولین بار پیش رفتیم. مجتبی عابدینی در شمشیربازی فوق العاده ظاهر شد و استحقاق کسب مدال را داشت.

وی ادامه داد:  فکر می‌کنم کیانوش رستمی در وزنه برداری اولین چراغ کاروان ایران را روشن کند. مردم هم برای این قهرمان دعا کنند. مدال او بسیار تعیین کننده خواهد بود چرا که باری را از روی دوش سایر ملی پوشان وزنه برداری برمی‌دارد.

پیشکسوت کشتی ایران و سرمربی فعلی مراکش ادامه داد: علاوه بر آن مدال او کار کشتی گیران ایران را هم راحت خواهد کرد. کشتی فرنگی هم روز شنبه وزن کشی دارد و هر دو وزن ما یعنی حمید سوریان و سعید عبدولی نیازمند قرعه خوب هستند.

رنگرز تاکید کرد: هر دو شانس کسب مدال طلا هستند و می‌توان گفت با این اتفاق کشتی فرنگی ما قابلیت این را خواهد داشت که 4 طلا را از آن خود کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش