اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282525428

مناف هاشمی:

پاداش المپیک در کمترین زمان پرداخت می شود

کد: 1395052282525428

http://goo.gl/dR6NqL

، تهران , (اخبار رسمی): خیلی امیدوار بودیم که شمشیربازی یک مدال بگیرد.با این وجود همین نتیجه چهارمی هم از نظر ما یک پیروزی بزرگ است برای رشته‌ای که هیچ وقت در المپیک چنین موفقیتی نداشته است.

پاداش المپیک در کمترین زمان پرداخت می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان که با کاروان المپیکی ورزش ایران در ریو حاضر شده با اعلام این مطلب و اینکه با برنامه‌ریزی وزارتخانه و حمایت دولت، همه پاداش‌های وعده داده شده به مدال‌آوران المپیک پرداخت خواهد شد در این گفت و گو به دیگر سوالات جواب داد.

برای تماشای والیبال ایران به سالن آمده‌اید. تا الان روند مسابقات ورزشکاران ما در المپیک را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در مجموع روند کاروان عالی بوده، تلاش‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش قابل تقدیر است. تمام کارهایی که لازم بود، انجام شد، از تدارکات ورزشکاران تا بازدید از سالن‌ها و تجمیع حامیان ورزش.

والیبال ایران در دو بازی اول به ویژه بازی با لهستان خوب بود اما متاسفانه نتیجه نگرفت. خوشبختانه در بازی با کوبا بچه‌ها جبران کردند. ان‌شاء‌الله اگر یکی از دو بازی باقی مانده را ببرند به مرحله بعد صعود می‌کنند.

از پاداش‌هایی که وعده داده شده بگویید.ان‌شاءالله برای پرداخت که مشکلی ندارید.

دیشب خیلی امیدوار بودیم که شمشیربازی یک مدال بگیرد. به ویژه در بازی نیمه‌نهایی کمی ناداوری شد طبق چیزی که سرمربی تیم می‌گفت. با این وجود همین نتیجه چهارمی هم از نظر ما یک پیروزی بزرگ است برای رشته‌ای که هیچ وقت در المپیک چنین موفقیتی نداشته. در مورد پاداش‌ها هم باید بگویم تمام قول‌هایی که داده‌ایم سر جایش هست، وعده‌های کمیته ملی المپیک هم همین‌طور. همین دیشب آمادگی داشتند که بچه‌های مدال بگیرند، رقم قابل توجهی در سالن به آنها پاداش بدهند.

مراسم تقدیر از قهرمانان کی برگزار می‌شود؟

باید با آقای دکتر گودرزی مشورت کنیم. حتما در اولین فرصت بعد از بازگشت بچه‌های المپیکی و پارالمپیکی، مراسم تقدیر برگزار خواهد شد. امیدواریم با حمایت دولت پاداش‌های سال 94 را همزمان با این مراسم پرداخت کنیم. ان‌شاءالله این مراسم قبل از پایان سال خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش