اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052382585817

سازمان هوا شناسی پیش بینی کرد

جو پایدار هوا در اکثر نقاط کشور

کد: 1395052382585817

http://goo.gl/fwioXv

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که در دو روز آینده جوی نسبتا پایدار در اکثر نقاط کشور حاکم خواهد بود.

جو پایدار هوا در اکثر نقاط کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی، امروز -شنبه -در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد افزایش ابر خواهیم بود. همچنین برای ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بنا به گزارش سازمان هواشناسی ،آسمان استان تهران امروز و فرداصاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز در این روزها یکسان و 38و 25 درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

همچنین بنا به اعلام سازمان هواشناسی در روزهای پیش ور در شمال سیستان و بلوچستان  به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در برخی ساعات گرد و خاک رخ خواهد داد.

طی این مدت شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان