اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052382825428

به میزبانی تبریز صورت می‌گیرد

ششمین دوره بین المللی مدیریت در ورزش همگانی

کد: 1395052382825428

http://goo.gl/p0fSL6

، تهران , (اخبار رسمی): هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی از سوی فدراسیون به عنوان میزبان ششمین دوره بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی انتخاب شد.

ششمین دوره بین المللی مدیریت در ورزش همگانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، طبق توافقات صورت گرفته بین هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی و فدراسیون ورزش های همگانی ، این استان به عنوان میزبان برگزاری ششمین دوره مدیریت و رهبری ورزش های همگانی انتخاب شد.

این دوره زیر نظر انجمن جهانی ورزش های همگانی TAFISA و اساتید برجسته بین المللی از 3 الی 8 شهریور ماه در تبریز برگزار می شود.

گفتنی است این دوره کشوری بوده و هر استان دو سهمیه برای شرکت در دوره دارد.
همچنین این دوره دارای 25 امتیاز کارگاهی است و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه دوره اعطا خواهد شد .

شماره های تماس و فکس دبیرخانه برگزاری (آکادمی ورزشهای همگانی فدراسیون) : 8-44016377

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با آقای تبریزی (هیات ورزشهای همگانی استان آذربایجان شرقی) به شماره 04135541944 تماس حاصل فرمایند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش