اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052382925354

در مشهد برگزار می شود

مسابقات نهایی قرآن کارکنان موسسه کوثر

کد: 1395052382925354

http://goo.gl/L09jxk

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات نهایی قرآنی کارکنان موسسه اعتباری کوثر در مشهد برگزار می شود.

مسابقه قران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر محمد حسن عباسی فر مشاور مدیر عامل این موسسه و رییس ستاد برگزاری مسابقات با بیان این مطلب اظهار داشت: این مسابقات روز های جمعه و شنبه به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن در مدیریت شعب استان ها برگزار و همکاران موسسه کوثر حضور فعالی در این محافل دارند.

عباسی فر ادامه داد: با توجه به این که در 5 سال گذشته این محافل معنوی با استقبال خوب همکاران برگزار شده بود دکتر رضایی مدیرعامل موسسه از برگزاری مسابقات قرآن بین همکاران استقبال کرد.

وی  اعلام کرد: مسابقات استانی قرائت قرآن با حضور 80 نفر برگزار و درنهایت 30 نفر از برگزیدگان به دور نهایی راه یافتند.

عباسی فر افزود: این 30 نفر که از همکاران مدیریت شعب استان ها و اداره مرکزی تهران هستند در مدت دور روز در مشهد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت برگزیدگان نهایی در رشته قرائت قرآن مشخص شوند.

وی افزود: در پایان این مسابقات که عصر شنبه و همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین استانی و شخصیت های قرآنی برگزار خواهد شد جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان