اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383285428

حسین زاده قهرمان مسابقات تور تنیس آسیا شد

کد: 1395052383285428

http://goo.gl/mAA5bw

، تهران , (اخبار رسمی): محسن حسین زاده با برتری مقابل حریف خود جام قهرمانی رقابت های تور آسیا را تصاحب کرد.

حسین زاده قهرمان مسابقات تور تنیس آسیا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، هفته نخست رقابت های تور تنیس آسیا به مدت یک هفته برگزار شد و در پایان محسن حسین زاده موفق شد با برتری مقابل حریف خود عنوان قهرمانی را کسب کند.

به این ترتیب در دیدار پایانی مسابقات حسین زاده با نتیجه ( 3-6 و 2-6 ) حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

این مسابقات در 2 جدول مقدماتی و اصلی برگزار شد و در نهایت از بین 16 تنیسور برتر جدول اصلی حسین زاده صاحب عنوان قهرمانی شد.

همچنین هفته دوم بازیها با برگزاری مراسم قرعه کشی از فردا ( 24 مرداد ماه) آغاز می شود.

مسابقات تور تنیس آسیا از 17 لغایت 29 مردادماه به مدت 2 هفته در رده سنی آزاد آقایان در باشگاه تنیس آپت مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و هر هفته مبلغ 5 هزار دلار به عنوان جایزه نقدی به نفرات برتر اهداء می شود.

یاد آور می شود: مدیریت این مسابقات بر عهده بردیا صمصامی نیا است و سامان حسنی داور نشان برنز و محسن خداپرست داور نشان سفید به ترتیب به عنوان سرداوران هفته های اول و دوم حضور دارند و مسیح صلاح داور نشان سفید، آرمین آزاد پور، علی تهرانی، حسام جعفر بیگی و اکبر سربازی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش