اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383865405

تشریح جزئیات طرح کارت خرید سپه

کد: 1395052383865405

http://goo.gl/5477fF

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیأت مدیره بانک سپه جزئیات طرح کارت خرید سپه و نحوه بهره مندی مشتریان از این کارت را تشریح کرد.

تشریح جزئیات طرح کارت خرید سپه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه،  عیسی کاظم نژاد عضو هیأت مدیره  این بانک، با اشاره به اجرای طرح کارت خرید سپه توسط این بانک گفت: بانک سپه در  جهت اجرای منویات رهبری در سال 1395 با شعار «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» و به منظور حمایت عملی از تولید ملی، بخشی از اعتبارات خود را در قالب اجرای این طرح به حمایت از تولید کالای اساسی با کیفیت تولید داخل اختصاص می دهد.

وی افزود: بانک سپه در قالب طرح کارت خرید سپه، با اختصاص اعتبار 10 میلیون تومان به مشتریان خود و صدور کارت برای آنها، موجبات افزایش فروش محصولات تولید داخل را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه از جمله ویژگی های این طرح، صدور کارت در کمترین زمان ممکن و با معرفی تنها یک ضامن معتبر است اظهار داشت: با اجرای این طرح از یک طرف قدرت خرید مردم افزایش می یابد و از طرف دیگر با توجه به طراحی صورت پذیرفته در دستگاه های کارتخوان بانک سپه، ترتیبی اتخاذ شده تا فروش محصولات ساخت داخل به صورت واقعی از طریق فرآیندهای تعریف شده در پایانه های فروش بانک سپه انجام شود.

کاظم نژاد افزود: همچنین تمامی دارندگان این کارت می توانند کالاهای مورد نظر را با قیمت مورد توافق با فروشنده خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه