اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484035495

پیشنهاد شیرین شاتل درجشنواره تابستانی

خرید اینترنت پرسرعت با شرایط ویژه

کد: 1395052484035495

http://goo.gl/gp1qB3

، تهران , (اخبار رسمی): شاتل شرایط تازه‌ای برای خرید سرویس‌های اینترنت پرسرعت در سراسر کشور به پیشنهادهای قبلی افزوده خواهد کرد.

خرید اینترنت پرسرعت با شرایط ویژه

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شاتل، در جشنواره پیشنهاد شیرین تابستانی شاتل از تاریخ 20 مرداد، افزون بر پیشنهادی قبلی، پیشنهادهای جذاب دیگری در اختیار مشتریان خواهد بود. به این ترتیب که مشتریان می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps را با 60 گیگابایت ترافیک، به همراه مودم بی‌سیم به قیمت استثنایی 106,500 تومان دریافت کنند.

پیشنهاد جدید دوم برای مشتریانی که تمایل دارند سرویس‌هایی با ترافیک بیشتر را به همراه مودم در اختیار داشته باشند. این مشتریان می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps را با 110 گیگابایت ترافیک به همراه مودم بی‌سیم و نصب و راه‌اندازی، با قیمت استثنایی 128،100 تومان دریافت کنند. با این توضیح که برای استفاده از 100 گیگابایت از این ترافیک 50 روز (از زمان فعال‌سازی سرویس) و برای استفاده از 10 گیگابایت باقی‌مانده یک سال فرصت خواهند داشت.

گفتنی‌است سه پیشنهاد قبلی ارایه شده در این جشنواره نیز همچنان برای مشتریان قابل استفاده خواهد بود.  

در پیشنهاد اول مشتریان می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps را با 60 گیگابایت ترافیک به قیمت استثنایی 65,900 تومان دریافت کنند.

در پیشنهاد دوم مشتریان می‌توانند یک سال اینترنت پرسرعت تا 16Mbps  را با 110 گیگابایت ترافیک به همراه نصب و راه‌اندازی، با قیمت استثنایی 87،500 تومان دریافت کنند. با این توضیح که برای استفاده از 100 گیگابایت از این ترافیک 50 روز (از زمان فعال‌سازی سرویس) و برای استفاده از 10 گیگابایت باقی‌مانده یک سال فرصت خواهند داشت.

پیشنهاد سوم این جشنواره نیز ویژه مشتریانی‌ست که علاوه بر تمایل به در اختیار گرفتن مودم وایرلس مایل‌اند از خدمات محتوایی شاتل در مجموعه وب‌سایت‌های شاتل‌لند، برخوردار شوند. در این پیشنهاد سه ماه اینترنت پرسرعت تا 16Mbps به همراه 3 گیگابایت ترافیک و ترافیک نامحدود بر روی مجموعه وب‌سایت ‌های شاتل لند (www.shatelland.com، www.namava.ir ، www.techshot.ir، www.cup.ir) به همراه مودم وایرلس و نصب و راه‌اندازی، با قیمت استثنایی49،500 تومان به مشتریان ارایه می‌شود. استفاده کنندگان از این سرویس می‌توانند به مدت سه ماه از تمام امکانات محتوایی موجود در این وب‌سایت‌ها شامل دانلود محتوا، خدمات آپلود سنتر، تماشای فیلم، مطالعه رخدادها و اخبار ورزشی و فناوری، بدون محاسبه ترافیک برخوردار شوند.

همچنین حداقل سرعت دانلود همه سرویس‌های ارایه شده در این جشنواره، 128Kbps  است.

متقاضیان اینترنت پرسرعت شاتل در تمامی شهرهای کشور به جز اندیشه، فیروزکوه، و سلماس می‌توانند از پیشنهادهای ارایه شده در این جشنواره بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]