اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484555985

شرکت حمل و نقل ریلی رجا خبرداد:

به روز شدن پرداخت حقوق مهمانداران

کد: 1395052484555985

http://goo.gl/I7kM8l

، تهران , (اخبار رسمی): با تسریع پرداخت به پیمانکاران، پرداخت دستمزد 1900 نفر از مهمانداران قطارهای رجا به روز شده است.

به روز شدن پرداخت حقوق مهمانداران

به گزارش روابط عمومی رجا، سیمین میزانیمدیرکل اعزام و خدمات راهبری شرکت حمل و نقل ریلی رجا  با بیان این خبر گفت: در حال حاضر دستمزد تیرماه 1900 نفر از مهمانداران قطارهای شرکت رجا توسط پیمانکاران پرداخت شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: باوجود برون‌سپاری خدمات ریلی به پیمانکاران، شرکت رجا سعی کرده است با تسریع در پرداخت‌ها، معوقات مزدی کارگران پیمانکاری پرداخت شود.

او از ارائه تسهیلات جدید به مهمانداران خبر داد و گفت: در حال حاضر برای بالابردن سطح رفاهی مهمانداران، برنامه‌ریزی‌ و اقداماتی از سوی واحدهای مرتبط در شرکت رجا انجام شده که از آن جمله می‌توان به خوابگاه‌هایی برای اسکان آنها در تهران و مشهد، اعطای بلیت رایگان در ایام غیر پیک و خدمات اقامتی برای خانواده‌های مهمانداران و مأموران فنی اشاره کرد.

میزانی همچنین از طراحی، اجرا و تحویل لباس فرم متحدالشکل مهمانداران در کلیه قطارهای مسافری رجا با لحاظ افزایش کیفیت و بهبود در جنس و نوع پارچه، دوخت و ... خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت شرکت در سلامت کارکنان قطارها، با همکاری یکی از شرکت‌های معتبر داخلی کفش طبی مناسب برای استفاده مهمانداران تحویل شده است.   

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت مطالبات مزدی کارگران فنی پیمانکاری رجا چگونه است، گفت: کادر فنی قطارها دستمزد خرداد خود را دریافت کرده‌اند و به زودی مطالبات مزدی تیرماه آنها نیز پرداخت خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان