اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231545985

با هدف بهبود در امور فنی قطارها؛

شرکت اجرایی و فنی زیر مجموعه رجا تشکیل می‌شود

کد: 13951116231545985

https://goo.gl/S2qrG3

، تهران , (اخبار رسمی): با قطعی شدن تشکیل شرکت اجرایی و فنی در زیر مجموعه رجا به دنبال استفاده از ظرفیت صنایع و بسیج کردن آنها برای تحقق در امور فنی قطارها هستیم.

شرکت اجرایی و فنی زیر مجموعه رجا تشکیل می‌شود

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: با اجرایی شدن شرکت مذکور و آغاز به کار آن، نگرشی نو در توسعه و مدیریت بخش فنی و اجرایی شاهد خواهیم بود.
وی در خصوص ساختار شرکت رجای فعلی خاطرنشان کرد: قطعاً با تشکیل این شرکت ، رجا در قالب یک هلدینگ فعالیت می‌کند که بزودی چارت سازمانی آن ارایه و ساختار جدید نیز برای شرکت فنی- اجرایی طراحی و تدوین خواهد شد.
وی ماهیت تشکیل این شرکت را انجام فعالیت‌های فنی، تعمیراتی، بازسازی قطارهای رجا و سایر شرکت‌های ریلی فعال در این صنعت بیان کرد.
رجبی با اشاره به تعداد 500 واگن بالای 30 سال در شبکه ریلی افزود: تا آغاز فصل زمستان در سال 1396 این واگن ها باید مورد بازسازی کامل و تعمیرات اساسی قرار گیرند ، که توجه جدی به حوزه فنی لازم و ضروری است.
مدیرعامل رجا در خصوص آمادگی قطارها برای سفرهای نوروزی سال 1396 خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم حدود 30 تا 40 واگن بازسازی شده و نو را برای این ایام به ناوگان مسافری اضافه کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به هم‌و‌طنان گرامی ارائه دهیم.
وی ابراز امیدواری کرد با ظرفیت بالایی که در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، بتوان در شرکت جدید زیر مجموعه رجا از این ظرفیت به نحوی مطلوب در تعمیرات اساسی استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان