اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222245985

تخفیف رجا به دانشجویان دانشگاه مازندران

کد: 13951028222245985

https://goo.gl/uVcx9p

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای ارائه‌ تسهیلات و تخفیفات به متقاضیان سفر، تسهیلات خاصی را برای تهیه بلیت قطار برای دانشجویان دانشگاه سراسری مازندران در نظر گرفته است.

تخفیف رجا به دانشجویان دانشگاه مازندران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، این شرکت با اعلام این خبر افزود: پس از ارایه تخفیفات به دانشجویان دانشگاه‌ها و  تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، بر اساس درخواست دانشگاه سراسری مازندران، دانشجویان این دانشگاه نیز برای سفر با قطارهای رجا از تخفیف در بهای بلیت بهره‌مند می‌شوند. 

ارایه‌ این تسهیلات بر اساس فهرست مشخصات دانشجویان اعلامی از سوی دانشگاه مازندران و تا پایان سال تحصیلی ۹۵- ۹۶ خواهد بود.

دانشجویان گرامی دانشگاه سراسری مازندران می‌توانند در سفر با قطار تهران- ساری در مسیرهای رفت و برگشت تخفیف ۳۰ درصد و با قطارهای تهران- گرگان و ساری- مشهد در مسیرهای رفت و برگشت از تخفیف ۱۵ درصد استفاده کنند.

تخفیفات یاد شده بدون هیچ محدودیتی در روش تهیه بلیت و با خرید از کلیه کانال‌های فروش شرکت رجا (اینترنت- نمایندگی‌های فروش- اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹) به دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه سراسری مازندران تعلق می‌گیرد.

شرکت رجا آمادگی‌ دارد این گونه تسهیلات و تخفیفات در بهای بلیت را برای سفر دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور بر اساس تفاهم‌نامه اعمال و اجرا کنند.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۳۴۷۰۲۷ با این شرکت هماهنگی لازم را به عمل آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | حراج و تخفیف