اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200465985

رجا نشان عالی شایستگی دریافت کرد

کد: 13950923200465985

https://goo.gl/rJ6z6o

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل ، ساختمان و راه و شهرسازی ، به عنوان یکی از شرکت های برگزیده اجلاس معرفی شد.

رجا نشان عالی شایستگی دریافت کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و شهرسازی که در آذرماه سال جاری در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت رجا به عنوان یکی از برگزیده های این اجلاس  نشان های ملی تضمین و کیفیت برتر در ارائه خدمات حمل و نقل بین الملل و نشان عالی شایستگی مدیریت در توسعه ی صنعت حمل و نقل ریلی را دریافت کرد.

هم‌چنین در این اجلاس مدیر عامل شرکت رجا به پاس تلاش های بی وقفه در گسترش و ارتقای فعالیت های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و قابلیت و توان ممتاز ، لوح سپاس دریافت کرد. 

شایان ذکر است ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگ ترین شرکت حمل و نقل مسافری ریلی کشور و یکی از شرکت های پیشگام در امر توسعه ی حمل و نقل ریلی مسافری و ارتقای سطح کیفی خدمات به هم وطنان عزیز بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان