اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231755985

سفر راهنمایان گردشگری بین المللی با قطار رجا

کد: 13951117231755985

https://goo.gl/iO5y1D

، تهران , (اخبار رسمی): راهنمایان گردشگری بین‌المللی با قطار تندروی پردیس شرکت حمل و نقل ریلی رجا از اصفهان به تهران سفر می‌کنند.

سفر راهنمایان گردشگری بین المللی با قطار رجا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، با همکاری این شرکت و انجمن راهنمایان گردشگری کشور، تعداد 300 نفر از راهنمایان گردشگری بین‌المللی از 40 کشور دنیا شرکت کننده در کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 با قطار تندروی پردیس  سفر خواهند کرد.

این گروه در تاریخ 18 بهمن ماه با قطار پردیس از اصفهان حرکت کرده و ضمن پذیرایی ناهار در قطار، در ایستگاه راه‌آهن کاشان از قطار پیاده شده و پس از بازدید از این شهر با همان قطار به سمت تهران ادامه سفر می‌دهند. 
روابط عمومی رجا از آمادگی این شرکت برای انجام سفرهای گردشگری با امکان برگزاری نشست‌ها و جلسات حین سفر، با قطارهای تشریفات و زندگی همچنین سایر قطارهای ویژه این شرکت خبر داد و اضافه کرد که سازمان‌ها، نهادها و سایر متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست می‌توانند با شماره تلفن 88347028-021تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]