اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202195985

مدیرعامل رجا:

رئیس قطاری شغلی چند وجهی است

کد: 13950928202195985

https://goo.gl/hdfXdP

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت رجا در گردهمایی رؤسای قطار گفت: شغل رئیس قطاری شغل پیچیده و چند بعدی است و رئیس قطار باید از وجوه مختلف فنی تا مسائل روانشناختی آگاهی داشته باشد.

رئیس قطاری شغلی چند وجهی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی با اشاره به مشکلات و سختی‌های شغل رئیس قطاری گفت: تشخیص ویژگی‌های مسافران و برخورد مناسب با این همه سلیقه و تفاوت به لحاظ روانشناسی کار سختی است که هوشمندی و مدیریت بالایی را می‌طلبد.  

وی ضمن اشاره به مشکلات متعدد شغل رئیس قطاری اظهار داشت: باید تلاش کنید با دانش و کسب مهارت‌های لازم و استفاده حداکثری از توان خود، خدمات مناسب و درخور شأن مسافر  ارائه دهید.  
مدیرعامل رجا افزود: تمام مسؤولیت‌های رجا در خط مقدم خدمات‌رسانی بر عهده‌ی رئیس قطار است و رؤسای قطار رسولان سازمانی ما در قطار هستند، لذا ضرورت عمل به انضباط سازمانی امری حتمی است.
رجبی با اشاره به ضرورت داشتن انضباط کاری گفت: شغل رئیس قطاری ناخودآگاه با بحران همراه است، بنابراین داشتن تحمل بالا ، سعه‌ی صدر و پاسخ‌گویی مناسب، مدیریت به هنگام اتفاقات، سوانح، تأخیرها، شکایات و انتقادهای مسافران از ویژگی‌های این شغل در شرایط بحرانی است.
مدیرعامل رجا با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با تولید کنندگان داخلی و مذاکرات با شرکت‌های خارجی اظهار داشت:‌ علی‌رغم محدودیت‌های مالی و منابع، برای توسعه‌ی ناوگان، بازسازی، بهسازی و نوسازی ناوگان قدم‌های مناسبی برداشته شده است که ثمره آنها را در آینده نزدیک خواهیم دید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]