اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484795428

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد

درگاه الکترونیکی وزارت ورزش ارتقا می یابد

کد: 1395052484795428

http://goo.gl/QAF1Cl

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش اعلام کرد: به زودی درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و کلیه زیردرگاه های وابسته از جمله درگاه های ادارات کل استانی به نسخه جدید منتقل می شوند.

درگاه الکترونیکی وزارت ورزش ارتقا می یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارت خانه اعلام کرد: به منظور ارتقا کیفی سرویس های درگاه فعلی، امکان استفاده از آخرین امکانات و تکنولوژی های جدیدترین نسخه پورتال، همچنین اعمال یکپارچه عناصر ذکر شده در بخشنامه استانداردسازی تارنماهای دولتی، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان طی اقدامی هماهنگ درگاه الکترونیکی وزارت و کلیه زیردرگاه های وابسته را به نسخه جدید ارتقاء می دهد.

این عملیات گسترده به روز رسانی، شامل حال کلیه زیرپورتال های ادارات کل استانی دامنه msy.gov.ir، زیرپورتال های ستادی و کلیه صفحات وابسته به درگاه الکترونیکی وزارت می شود. نسخه جدید سایت بصورت واکنش گرا (responsive) طراحی شده که از مهمترین مزایای این طراحی می توان به نمایش خودکار و متناسب سایت درهمه ابزارهای همراه نظیر تبلت ها، تلفن های همراه هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیکی اشاره کرد.

همچنین طراحی نسخه اختصاصی موبایل برای مدیران سایت و کاربران ثبت کننده داده در این شیوه به سادگی امکان پذیر است. غالبا نمایش مناسب سایت های اطلاع رسانی در کلیه ابزارهای الکترونیکی به دلیل جذابیت بیشتر برای کاربران منجر به افزایش ترافیک سایت و حجم بازدیدکنندگان می شود.

از دیگر مزیت های طراحی جدید، استفاده از طراحی تک صفحه ای (one page design) است. در این گونه طراحی، سایت در قالب اسکرول عمودی بصورت داستان وار برای کاربر به نمایش در می  آید و نیاز وی را از مراجعه به صفحات داخلی متعدد کاهش می دهد.

به دلیل حجم گسترده اطلاعات و صفحات وابسته به درگاه الکترونیکی وزارت، عملیات مهاجرت به نسخه جدید طی چند مرحله و با اطلاع قبلی به کلیه کاربران ثبت کننده داده انجام خواهد شد.

طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان شهریور ماه، درگاه الکترونیکی وزارت و کلیه زیردرگاه های وابسته به نسخه جدید انتقال می یابند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش