اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484875696

آموزش رفتار سازمانی در انتقال خون

کد: 1395052484875696

http://goo.gl/Z82R5x

، تهران , (اخبار رسمی): همایش یک روزه رفتار سازمانی و اهمیت آن در افزایش بهره وری و رضایت شغلی در سازمانها در ستاد مرکزی سازمان انتقال خون برگزار شد.

آموزش رفتار سازمانی در انتقال خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، رفتار سازمانی و کاربردهای آن در برقراری ارتباط موثر بین فردی در کارکنان و دستیابی به اهداف سازمانی موضوع سخنرانی فردین بلوچی، مشاور اجرایی سازمان انتقال خون در این همایش بود. بلوچی براساس متون علم مدیریت با اشاره به کاربرد شغلی و مدیریتی رفتار سازمانی گفت: رهبران و مدیران سازمانها با در نظر گرفتن رفتار سازمانی و آموزش آن به کارکنان خود، توان بیشتری برای هدایت سازمان تحت کنترلشان دارند و در راستای رسیدن به اهداف سازمانی موفق ترند.

وی افزود سال 1950 رفتار سازمانی به عنوان یک مطلب مهم وارد علم مدیریت شد و مکتب روابط انسانی، اساس تفکر مدیریت امروزی را تشکیل می دهد.

بلوچی در ادامه مهمترین هدف های آموزش رفتار سازمانی را پیش بینی رفتار بر اساس شرایط، بررسی علل رفتار کارکنان و کنترل رفتار در جهت دستیابی به هدفها دانست و گفت عوامل اساسی در موفقیت یک سازمان علاوه بر نیروی انسانی و توجه به تنوع فرهنگی موجود در هر سازمان، وسایل ارتباطی و تعهدات دو سویه بین مدیران و کارکنان می باشد.

وی همچنین در توضیح اهمیت رضایت شغلی در سازمانها گفت: اگر چه پاداشهای مادی در رضایت شغلی مهم هستند اما عدالت در پرداخت توسط مدیران و ایجاد شرایط ارتقای شغلی برای کارکنان پر تلاش از اهمیت بیشتری در افزایش رضایت شغلی برخوردار است.

در پایان بلوچی ایجاد انگیزه در کارکنان و افزایش تعهد سازمانی را راهکاری مهم جهت دستیابی به اهداف سازمانی دانست و در این زمینه به سوالات همکاران پاسخ گفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]