اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052485095358

بانک سینا هم وام ازدواج می دهد

کد: 1395052485095358

http://goo.gl/aC3UvY

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سینا به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج متصل شد و به متقاضیان وام ازدواج می دهد.

وام ازدواج

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) با پیگیری و هماهنگی اداره اعتبارات ‌بانک مرکزی به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج متصل شد.

به همین منظور، متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌توانند از 24‏ مرداد 1395 نسبت به انتخاب بانک سینا در سامانه ازدواج اقدام کنند.

گفتنی است با افزوده شدن این بانک در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، تعداد بانک ها و موسسات اعتباری که وام ازدواج می دهند به 29 عدد رسید.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بانک های ملت، رفاه کارگران، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی ایران، تجارت، صادرات ایران، پارسیان، سامان، قرض الحسنه مهر ایران، انصار، دی، قرض الحسنه رسالت، توسعه تعاون، ایران زمین، حکمت ایرانیان، پاسارگاد، آینده، اقتصاد نوین، قوامین، شهر، گردشگری، سینا، پست بانک ایران، صندوق کارآفرینی امید، موسسه اعتباری عسکریه، موسسه اعتباری کوثر و موسسه اعتباری نور، بانک های پذیرفته شده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه