اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585645428

همزمان با آغاز مسابقات رشته کشتی فرنگی

دو معاون وزیر ورزش وجوانان وارد ریو شدند

کد: 1395052585645428

http://goo.gl/f5JVz6

، تهران , (اخبار رسمی): با آغاز هفته دوم بازی‌های المپیک 2016، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به همراه معاون توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه وارد ریو شدند.

دو معاون وزیر ورزش وجوانان وارد ریو شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم و غلامرضا شعبانی بهار، در روز اول ورود به ریو، مسابقات کشتی فرنگی را از نزدیک به تماشا نشستند.
حمید سوریان و سعید عبدولی، اعضای تیم کشتی فرنگی ایران در اولین روز مسابقات این رشته روی تشک رفتند اما هر دو مبارزه اول را باختند و شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
کاروان ورزش ایران با دو طلای کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه‌برداری روی پله سوم جدول رده‌بندی مدال‌های المپیک ایستاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش