اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586646002

از ماه آینده

فلش در مرورگر گوگل کروم بلاک می شود

کد: 1395052586646002

http://goo.gl/y4n0D3

، تهران , (اخبار رسمی): در پی خبرهای اخیر و همچنین غیرفعال شدن تبلیغات فلش در AdWords و DoubleClick اکنون گوگل تصمیم گرفته از ماه آینده محتوای فلش را در گوگل کروم بلاک کند.

فلش از ماه آینده در مرورگر گوگل کروم بلاک میشود

به گزارش سامانه طراحی بنر دیزاین، محتوای فلش که توسط شرکت ادوبی تولید شد زمانی محتوای بازیهای ویدئو و انیمیشن و جذابیت های بصری وبسایت ها را برعهده داشت اکنون با وجود مشکلات و باگ های امنیتی فراوان درحال منسوخ شدن است.

اکنون گوگل پس از شرکت های مطرح دیگر همچون اپل و دیگر کمپانی ها قصد دارد به این موج ملحق شود. گوگل در نسخه 42 کروم نمایش به طور خودکار برخی از انیمیشن و بازی های فلش را غیر فعال کرده بود و از ماه آینده قصد دارد بصورت کلی این فرمت را در مرورگر خود بلاک کند.

این کمپانی اعلام کرده است که با انتشار نسخه 55 از گوگل کروم از ماه دسامبر بصورت پیشفرش html5 را جایگزین فلش و به فناوری پیشفرض تمام وبسایت ها تبدیل خواهد شد و همچنین سایت هایی که از محتوای فلش برخوردار باشند با نمایش پیغام هشدار و کلیک کاربر نمایش داده خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنر دیزاین

سامانه طراحی بنر تبلیغاتی ( بنر دیزاین ) با بررسی سطح کیفی و نیاز در موضوع گرافیک و تبلیغات اینترنتی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1391 آغاز کرد و در آغاز فعالیت خود با ارائه طرح های زیبا و استاندارد توانست طی مدت بسیار کوتاهی نظر بسیاری از برند های مطرح کشور را جلب کرده و به لیست مشتریان خود اضافه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]