اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149946002

رونگار متولد شد

طراحی آنلاین کارت ویزیت در یک سامانه

کد: 13950713149946002

https://goo.gl/jQpbss

، تهران , (اخبار رسمی): اگر وقت کافی و دانش طراحی ندارید که کارت ویزیت درخور شخصیت و حرفه خود را طراحی کنید، می توانید آنلاین این کار را انجام دهید.

رونگار

به گزارش روابط عمومی رونگار ، کارت ویزیت یکی از ابزار‌های رایج برای معرفی کردن حرفه و تخصص شما است، اما وقت کافی و دانش طراحی ندارید که کارت ویزیتی درخور شخصیت و حرفه خود را طراحی کنید و طراح حرفه‌‌ایی را نمی‌شناسید که این کار را برای شما انجام دهد.

بر اساس این گزارش، «رونگار »  پلتفرم طراحی آنلاینی است  که در آن طرح‌های آماده کارت ویزیت با دسته‌ بندی‌های مختلف ( حرفه، سبک و رنگ )  وجود دارد و می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و در یک محیط فارسی و ساده اطلاعات خود ( نام و مشخصات، شماره تلفن، آدرس، لوگو و…) را درج کنید.

در ادامه هم  در صورت تمایل می توانید سفارش چاپ هم بدهید و آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.

از ویژگی‌های سامانه طراحی آنلاین رونگار می توان به تنوع طرح‌‌ها،امکان تغییر پس زمینه ،ایجاد متن و ویرایش آن،درج رمزینه (QR ) و ... اشاره کرد.

به علاوه شما می‌توانید با استفاده از مطالب وبلاگ رونگار دانش طراحی خود را در حوزه گرافیک بالا ببرید و همچنین یاد بگیرید که چگونه خود را معرفی کنید و کاریزما داشته باشید.

جهت ورود به سایت میتوانید از طریق این لینک وارد سایت شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنر دیزاین

سامانه طراحی بنر تبلیغاتی ( بنر دیزاین ) با بررسی سطح کیفی و نیاز در موضوع گرافیک و تبلیغات اینترنتی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1391 آغاز کرد و در آغاز فعالیت خود با ارائه طرح های زیبا و استاندارد توانست طی مدت بسیار کوتاهی نظر بسیاری از برند های مطرح کشور را جلب کرده و به لیست مشتریان خود اضافه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]