اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111646002

معانی استراتژی در تبلیغات آنلاین

کد: 13950613111646002

http://goo.gl/CW4b6X

، تهران , (اخبار رسمی): استراتژی یک برنامه کاری نیست بلکه به معنای اقداماتی در زمان وقوع موقعیت ها و فرصت هاست و هدف از آن موفقیت پروژه هاست.

معانی استراتژی و بررسی استراتژی در تبلیغات آنلاین

استراتژی، مفهومی انتزاعی است و نوعی طرز فکر هوشمندانه برای کسب بیشترین نتیجه از یک موقعیت معین .

به گزارش بنر دیزاین ، تبلیغات به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به صورت آگاهانه برای ترغیب مشتریان به انجام عملی خاص و یا خرید محصول معینی ایجاد می شود.

استراتژی ، مفهومی انتزاعی است و نوعی طرز فکر هوشمندانه برای کسب بیشترین نتیجه از یک موقعیت معین .

در اصل ، استراتژی یک برنامه کاری نیست بلکه به معنای اقداماتی در زمان وقوع موقعیت ها و فرصت ها می باشد و هدف از آن موفقیت پروژه هاست .

اما استراتژی های تبلیغات آنلاین چه هستند ؟

تبلیغات و بازار یابی آنلاین همانطور که از اسمشان مشخص است در فضای مجازی انجام می شود و مطمئنا تعداد مخاطبان هدف ارزیابی و تبلیغات در دنیای واقعی به مراتب بیشتر بوده و دارای اهمیت ویژه ای هستند .

جلب اعتماد مشتریان

یکی از مواردی که اغلب مردم تمایل به خرید حضوری در مغازه ها و فروشگاه ها دارند ، اعتماد آنها به مراکز حقیقی و کیفیت سلامت محصول است ، بنابراین استراتژی مهم و کلیدی در تبلیغات آنلاین ، ایجاد اعتماد خرید و تضمین خدمات پس از فروش به مشتریان است .

اگر مشتریان احساس کنند اعتماد و تضمین خرید در فضای مجازی به اندازه و حتی بیشتر از مراکز حقیقی جامعه است ، یقینا برای آسان بودن خرید و فرار از شلوغی شهر ها ، راحت تر جلب و جذب کسب و کار های آنلاین می شوند .

بنابراین باید در انواع تبلیغات اینترنتی خود ، شعاری با مظمون اعتماد به مشتریان و تضمین خرید ارائه دهید .

وسوسه کردن مصرف کننده به خرید

مرحله بعدی ترغیب مشتریان به خرید است ، راهبردی ترین عمل در این مرحله بیان ویژگی های مثبت کسب و کار و ایجاد تصویری مثبت از ارائه ی خدماتتان است .

باید بدانید چه چیزی به مردم ارئه می کنید پس تلاش کنید به بهترین شکل آن را به گوش مشتریان برسانید .

این مرحله حتی با بزگ نمایی مزایا و سرپوش گذاری بر نواقص نیز انجام می شود .

انتخاب نهاد های تبلیغاتی موثر

یکی دیگر از استراتژی و تاکتیک های تبلیغات آنلاین فضایی است که در آن به تبلیغ پرداختید . فکر کنید هر سایت اینترنتی یک مغازه است و شما یک تامین کننده ی کالا هستید . حالا خودتان جواب دهید . در یک مغازه با 10 بازدید کننده در روز امکان فروش جنستان را دارید یا در مغازه ای با 500 باز دید کننده در روز ؟؟؟

خب مشخص است در مغازه ای با 500 بازدید کننده در روز .

حالا این مثال را برای سایت های هدف در نظر بگیرید هر سایت در روز شاید بیش از 100000 بازدید کننده داشته باشد پس حواستان باشد کجا هزینه ی تبلیغات می کنید.

ارائه  امتیازات ویژه در کسب و کار های آنلاین

استراتژی دیگر برگزاری جشنواره های فصلی تخفیف دار یا هدیه دار است .

هر کسی دوست دارد برای محصول مورد نظرش مبلغ کمتری پرداخت کند . اگر تخفیف معقولی دهید که ضرری هم نکرده باشید ، برد با شماست .

سعی کنید به طور مداوم قیمت های خود را بروز رسانی کنید تا از رقبا جلو باشید .

حک کردن برندتان  در ذهن بیننده و شنونده

در بنر ها و تبلیغات آنلاین خود ، حتما نام برد خود را نشان مخاطب داده و با تکرار در ذهنش حک کنید . شما برای فروش بیشتر نیاز به بیشتر شناخته شدن دارید .

استفاده از فراگیری و شایع بودن تبلیغات آنلاین

یکی دیگر از استراتژی های تبلیغاتی استفاده از شبکه های اجتماعی  و انواع رسانه هاست . برخی تنها تلگرام را روی تلفن همراهشان نصب کرده اند ، برخی واتس آپ دیگری ، هم اینستا هم فیسبوک .

احتمالا متوجه شدید به چه چیزی اشاره می کنیم ، همه جا تبلیغ کنید و از فضای مجازی نهایت استفاده را ببرید و تا می توانید دنباله رو و به اصطلاح فالوور های حقیقی جمع کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنر دیزاین

سامانه طراحی بنر تبلیغاتی ( بنر دیزاین ) با بررسی سطح کیفی و نیاز در موضوع گرافیک و تبلیغات اینترنتی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1391 آغاز کرد و در آغاز فعالیت خود با ارائه طرح های زیبا و استاندارد توانست طی مدت بسیار کوتاهی نظر بسیاری از برند های مطرح کشور را جلب کرده و به لیست مشتریان خود اضافه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی