اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960825268566002

از متخصصان سئو یاد بگیرید:

پنج نکته‌ی زیرکانه سئو در تبلیغات بنری

کد: 13960825268566002

https://goo.gl/HD1DUr

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله، پنج نکته‌ای را که می توانید از متخصصان سئو یاد بگیرید به شما خواهیم گفت. در نتیجه بنر تبلیغاتی شما کلیک بیشتری دریافت خواهد کرد و همه این موارد باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات می‌شود.

 پنج نکته‌ی زیرکانه سئو در تبلیغات بنری
پنج نکته‌ی زیرکانه سئو در تبلیغات بنری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از بنر دیزاین؛ در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که در  این بازار داغ جلب مشتری چگونه می‌توانیم بنر تبلیغات اینترنتی خود را به امتیازی برای خود تبدیل کنیم؟ چطور می‌توانیم کارآمدی پیام خود را افزایش دهیم؛ در حالی که مشتریان روز به روز بیشتر از ابزارهایی استفاده می‌کنند که بنرها را پنهان کرده و حتی باعث گسترش بیماری‌های دیجیتال مثل کوری بنر می‌شوند. قرار هم نیست چیزی بهتر شود. در واقع، نرخ کلیک روند سرازیری خود را همچنان ادامه می‌دهد. اگر نرخ کلیک را در سال ۱۹۹۶، ۲.۱٪ در نظر بگیریم، این نرخ در سال ۲۰۱۲ به ۰.۱٪ تنزل یافته است.

۱. جستجو کلید اصلی است! در واقع شما به زبان کاربران خود سخن می‌گویید

یکی از مهم‌ترین گام‌­ها در بهینه‌سازی موتور جستجو، جستجوی کلمات کلیدی است. به این ترتیب می‌توانید بفهمید مشتریانتان چگونه نرم افزار یا محصول شما را جستجو می‌کنند. در تبلیغات خود از زبان خیلی علمی‌ یا حرفه‌ای استفاده نکنید، بهتر است از کلماتی استفاده شود که اغلب مردم در مکالماتشان استفاده می‌کنند. شاید به نظر یک نصیحت واضح بیاید؛ اما اگر به عقب برگردید و نگاهی به بدترین بنرهای خود بیاندازید متوجه می‌شوید که در بسیاری از آنها از اصطلاحات رسمی‌ی ا تخصصی استفاده کرده‌اید. دلیل کارساز بودن این مورد می‌تواند این باشد که در واقع یکی از اصول اولیه متقاعدسازی و شباهت است. وقتی چیزهایی را ببینیم که درک می‌کنیم، بیشتر به سمت آنها متمایل می‌شویم.

۲. بهینه­ سازی یک فرآیند پیوسته است

سئوکارها به طور پیوسته چیزهای جدیدی امتحان می‌کنند تا در صفحات نتایج موتور جستجو به وب‌سایتی رتبه بالا بدهند: آنها محتواهای قدیمی‌ که عملکرد خوبی ندارند را به طور مجدد بهینه­ سازی می‌کنند، تست A/B را انجام می‌دهند، سعی می‌کنند سرعت سایت را بیشتر کنند، توضیحات متا رو تغییر دهند و... می‌دانیم که این اصطلاحات فنی که شاید برای شما اهمیتی نداشته باشند. اما اگر نخواهیم دروغ بگوییم، بازاریابی هیچگاه آسان نبوده است. فرقی نمی‌کند که در چه موقعیتی کار می‌کنید. بهینه سازی پیوسته باید چیزی باشد که هرکس در هر شاخه ای انجام دهد. مهم نیست که این بهینه­ سازی طراح بنرها باشد یا تراکت‌­هایی برای تبلیغ لیموناد. وقتی میبینید بنری کارساز است و مخاطبان خود را دارد دست از کار نکشید. همیشه آزمون A/B را انجام دهید و ببینید کدام بنر بهتر تغییر ایجاد می‌کند. هر از گاهی به عقب برگردید و ببینید که چطور می‌توانستید به راهبرد یا هدف مورد نظر به طور متفاوتی نزدیک شوید. شاید بهتر باشد نگاهی عمیق‌تر داشته باشید و به روانشناسی نهان در پس طرح­ بنرهای خود دقیق شده یا اینکه یک موقعیت سنجی یا نسبت فروش بی‌همتای متفاوت را امتحان کنید. پیشرفت ۱ درصدی در هر سطح از مخروط بازاریابی می‌تواند در نتیجه‌ی نهایی تاثیر زیادی داشته باشد. سامانه طراحی بنر دیزاین با بیش از ۴ سال سابقه در طراحی بنر تبلیغاتی و تیم تخصصی می‌تواند شما را در این امر یاری کند.

۳. تاثیر جمعی ضروری است، مهم نیست چه شکلی به خود بگیرد

بهینه سازی موتور جستجو تکیه‌ی زیادی بر تعداد لینک‌های خارجی دارد که به وب‌سایت­‌های شما پیوند می‌خورند و علاوه بر تعدادشان، قدرت و مرجعی است که این لینک‌ها با خود دارند. اصل نهان در پس این موضوع بسیار ساده است: در صورتی که افراد زیادی به وب‌سایت شما لینک شده باشند،‌ به این معنی است که محتوای با ارزشی دارید. و هر چه این وب‌سایتها قدرتمندتر باشند، رتبه‌ی وب‌سایت شما بالاتر خواهد بود. درست مثل زندگی واقعی: اگر یک پزشک دارویی برای  شما تجویز کند، اهمیت خیلی بیشتری دارد تا اینکه فردی در خیابان این کار را برای شما بکند. پس، در سئو لینک‌ها به مثابه رای‌های اعتماد برای شما هستند. اما چطور می‌توانیم این رای­‌های اعتماد را در بنرهای تبلیغاتی خود نشان دهیم؟ یک مثال خوب استفاده از توصیه نامه(سپاس نامه) در بنرتان است. مردم اغلب به افرادی که چیزی را امتحان کرده‌اند اعتماد می‌کنند. در واقع، ۶۸ درصد به نظرات آنلاین از دیگر مشتریان اعتماد دارند، این میزان از سال ۲۰۰۷ هفت درصد بیشتر شده است و نظرات آنلاین در رده‌ی سومین و معتبرین منبع مورد اطمینان قرار گرفته‌اند. بر اساس سایت Adespresso یکی از تاثیرگذارترین انواع بنرها آنهایی هستند که شامل تاثیر جمعی هستند. راه دیگری برای اینکه بتوانید از قدرت و تاثیر جمعی هم زمان استفاده کنید، بهره بردن از نشان­‌ها است. فرقی نمی‌کند که از آنها در صفحه‌ی ورودی خود استفاده کنید تا تبدیل­‌ها را افزایش دهید یا در بنر خود و برای افزایش نرخ کلیک از آنها بهره ببرید، فقط سعی کنید از چیزی که دیگران در مورد محصولتان می‌گویند بیشتر استفاده کنید. در این صورت قابل اعتمادتر خواهید بود.

۴. تکرار حیاتی است

در بهینه سازی موتور جستجو، باید کلمه‌ی کلیدی اصلی خود را چندین بار بر روی پیچ خود قرار دهید (عنوان، محتوا، URL، ویژگی­های ­­ALT، غیره) در نتیجه موتورهای جستجو می‌فهمند که صفحه ی شما در مورد چه چیزی است. چیزی که ما در مورد کمپین‌های دیگر از جمله تبلیغات در فیسبوک متوجه شدیم، حیاتی بودن تکرار است. در واقع، به ندرت پیش می‌آید افراد چیزی را بخرند که برای اولین بار با آن برخورد کرده ­اند. همچنین رابطه‌ی مستقیمی‌ بین ارزش برندسازیِ تبلیغات آنلاین و تکرار آشکار­سازی بنر تبلیغاتی وجود دارد. البته به آن معنا نیست که همان یک بنر را مرتبا تکرار کنید. سئوکارها برای مراحل مختلف خرید از انواع مختلفی از کلمات کلیدی (اطلاعاتی، هدایتی، تجاری) استفاده می‌کنند. قرار نیست خیلی سختگیر باشید و مخاطب خود را آزار دهید؛ اما گاهی اوقات بهتر است که مشتری بنر تبلیغاتی شما را بارها ببیند.

۵. مشتری شما در کدام قسمت مخروط بازاریابی قرار دارد؟ برای همان تبلیغ کنید

در سئو، یکی از اساسی‌ترین چیزهایی که به شما آموخته می‌شود این است که انواع مختلفی از کلمات کلیدی وجود دارند و باید برای هر یک از آنها محتوای خود را بهینه سازی کنند. برخی از مشتریان به تازگی برای مشکلی که دارند به دنبال اطلاعات مورد نیازشان هستند، برخی دیگر به دنبال راه حلی برای مشکل خود هستند و دسته‌ای دیگر قیمت‌های راه حل مورد نظر خود را دیده و مقایسه می‌کنند.=به عنوان مثال، در ابتدا سعی می‌­کنید علت درد کمر خود را دریابید، سپس سعی می‌­کنید یاد بگیرید چگونه آن را درمان کنید، با دو راه حل روبرو می‌شوید، آنها را با هم مقایسه می‌کنید و در نهایت بهترین قیمت را انتخاب می‌کنید. باید برای هر چرخه­‌ی خرید یک کلمه کلیدی خاص داشته باشید. همین موضوع را می‌توان در طراحی بنر در نظر گرفت. یکی از اشتباهات رایج که تبلیغ کننده‌ها اغلب دچار آن می‌شوند این است که به طور انحصاری بر بنرهای نزدیک به تبدیل متمرکز می‌شوند.  با ابزارهای تبلیغاتی امروزی، هیچگاه، آگاهی بخشی پیرامون یک مساله به مخاطبان به این راحتی نبوده است. تنها با هزینه‌ای اندک می‌توانید آموزش مخاطب خود در مورد موضوعاتی مشخص را آغاز کرده و آنها را وارد مخروط فروش کنید. مثلا می‌توانیم کمپین خود را اینگونه شروع کنیم: یک پست وبلاگی یا بنری ایجاد کرده که افراد را به صفحه‌ی فروش هدایت نمی‌کند؛ بلکه آنها را به سمت گفتگوهایی در مورد مشکلی که شاید داشته باشند می‌برد. در مرحله بعدی، می‌توانیم کمپین بازاریابی مجدد راه اندازی نموده و یک e-book، اوراق سفید یا نوع دیگری از مواد ایجاد کنیم که مناسب پیشه‌ی ما باشد و کمک بیشتری به مشتریان ما برای حل مشکلشان کند و در نهایت، بعد از حدود یک هفته و یا کمی‌زودتر و دیرتر می‌توانیم بنری را نمایش دهیم که دربردارنده‌ی پیامی‌است که این حس را به مشتری می‌دهد که گویا توسط یک دوست نزدیک برای آنها آماده شده و راه حل نهایی برای مشکل آنها را پیشنهاد می‌دهد. دیدید چگونه این موضوع به ما کمک می‌کند؟ این روش به طور اساسی روش بازاریابی ربایشی است، تنها تفاوت این است که از تبلیغات به منظور ایجاد آگاهی برای مخاطب خود استفاده می‌کنیم و در صورتی که از همان ابتدا هدفگیریمان درست باشد تنها با چند دلار صدها نفر را به مخروط بازاریابی معرفی می‌کنیم.

نتیجه­ گیری

  •  بر نیاز مشتری متمرکز شوید. وقتی مشتری خود را هدف می‌گیرید، تنها چیزهایی که فکر می‌کنید مشتری شما در پی آن است را نشان ندهید.
  • تنها به این خاطر که ترافیک اینترنتی یا تبدیل خوبی دارید از بهبود بخشیدن بنرهای خود دست نکشید.
  • برای بهتر کردن تبدیل­‌ها از قدرت و نفوذ جمعی استفاده کنید.
  • برای تعداد دفعاتی که یک کاربر باید بنر شما را ببیند عدد جادویی بیابید.

برای مراحل مختلفِ مخروط فروش انواع مختلفی از تبلیغات ایجاد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنر دیزاین

سامانه طراحی بنر تبلیغاتی ( بنر دیزاین ) با بررسی سطح کیفی و نیاز در موضوع گرافیک و تبلیغات اینترنتی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1391 آغاز کرد و در آغاز فعالیت خود با ارائه طرح های زیبا و استاندارد توانست طی مدت بسیار کوتاهی نظر بسیاری از برند های مطرح کشور را جلب کرده و به لیست مشتریان خود اضافه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]