اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687055500

خبر خوش رئیس اتاق بازرگانی تهران

یکسان سازی نرخ ارز، در حال نتیجه دادن است

کد: 1395052687055500

http://goo.gl/KSLfp7

، تهران , (اخبار رسمی): یکسان سازی نرخ ارز در حال به نتیجه رسیدن است ضمن آنکه افزایش روزانه قیمت ارز مبادله ای هم گام موثر دیگری است که نشان از حرکت به سمت یکسان سازی نرخ ارز دارد.

یکسان سازی نرخ ارز، در حال نتیجه دادن است

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران به مباحث دیگر اقتصادی پرداخت و به موضوع تک نرخی کردن ارز اشاره ای داشت و اظهار کرد: با پیگری ها و نظری که دولت دارد، خوشبختانه بحث یکسان سازی نرخ ارز در حال به نتیجه رسیدن است، شاهد بودیم که بانک مرکزی ابلاغی داشت برای خرید و فروش ارز آزاد توسط بانک ها که اقدام بسیار موثری بود، علاوه براین افزایش روزانه قیمت ارز مبادله ای هم گام موثر دیگری است که نشان از حرکت به سمت یکسان سازی نرخ ارز دارد؛ خواهش ما از دولت محترم این است که هرچه سریعتر بحث تک نرخی همراه با واقعی شدن نرخ ارز را انجام دهد و این قطعا می تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

رئیس اتاق تهران به جلسه ای که دو هفته پیش با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی در اتاق تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت:« جلسه با آقای تقوی نژاد، جلسه بسیار خوبی بود؛ درباره شش مورد تصمیم گیری شد که انشاالله نتایج آن را در جلسه بعد خدمت اعضا هیات نمایندگان ارائه خواهیم داد. پیشنهاد اصلی ما که پیگیری خواهیم کرد و حتما به نتیجه خواهیم رساند درباره بحث مالیات های سال 94 است که اظهار نامه مالیاتی بنگاه های صنعتی به عنوان مالیات قطعی تلقی شود تا دیگر فشارهای مالیاتی را که بنگاه ها در سال 93 و 94 با آن رو به رو بودند در سال 95 شاهد نباشیم.»

خوانساری گفت:« امیدواریم با این میزان رشدی که از سوی مرکز آمار اعلام شده صنعت بتواند مجددا به رشد خود ادامه دهد و معضل بیکاری که متاسفانه مشکل اساسی کشور است، بر طرف شود. خوشبختانه صادرات غیر نفتی در فصل اول امسال رشد داشته است و قطعا اگر رشد صنعت هم به همین روال ادامه پیدا کند شاهد صادرات بیشتر خواهیم بود به خصوص با واقعی شدن نرخ ارز امکان رونق صادرات پیش از پیش به وجود خواهد آمد.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]