اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687095715

هلدینگی با خدمات لوکس و تشریفاتی ویژه

کد: 1395052687095715

http://goo.gl/R0hnNv

، تهران , (اخبار رسمی): از رزرو سالن های همایش تا اجاره جت و هواپیما و خدمات تشریفاتی -تفریحی لوکس همه چیز برای یک سفر متفاوت مهیاست .

هلدینگی با خدمات لوکس و تشریفاتی ویژه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت هلدینگ مارکوپولو ، بخش تشریفات ایرانگردی مارکوپولو  برای فراهم سازی خدمات لوکس و با کیفیت برای همراهانش امکانات ویژه ایی تدارک دیده است  که از جمله آنها می توان به رزرو سالن در بهترین هتل های ایران وبرگزاری انواع همایش ها، سمینارها، نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی، کنفرانس ها، مراسم عروسی و میهمانی ها اشاره کرد.

همچنین انجام هماهنگی ها و دریافت مجوز از اداره اماکن جهت مراسم و برنامه هایی که مارکوپولو اجرا می کند ازدیگر خدمات این شرکت است و همراهان می توانند انجام هماهنگی برای اجرای برنامه توسط خواننده ها و گروه های موسیقی مورد تایید وزارت ارشاد در انواع مراسم و اخذ مجوزهای لازم در این باره  را  به این شرکت  بسپارند.

 خدمات اجاره انواع خودروهای تشریفاتی و عادی و نیز ارائه خدمات شرکت "یوروپکار" در ایران. (ال 90 ، هیوندای آوانته، سراتو، اکسنت، النترا، کرولا، تویوتا کمری، سوناتا، ال ایکس 35، اسپورتیج، سانتافه، تویوتا لندکروز، بنز اس 350 و ...)، اجاره انواع اتوبوس، میدل باس، مینی ­بوس، ون،اجاره جت های شخصی و هواپیماهای فوق سبک تفریحی،خدمات CIP و تشریفات فرودگاه ها از دیگر خدمات ارایه شده این شرکت است .

همچنین  صدور انواع بیمه سفر برای گردشگران در تورهای داخلی، ورودی، و خروجی وهماهنگی برای استفاده از اسکورت و بادیگارد برای انواع مراسم. بسته های گردشگری با هلیکوپتر برای بازدید هوایی از جاذبه های توریستی ایران  از دیگر خدمات  مارکوپولو برای همراهانش است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردشگری مارکوپولو

شرکت سفرهای مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش تور در ایران با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه ای که به برنامه ریزی تور و معرفی جاذبه های توریستی ایران و بیش از چهل کشور در سراسر جهان را دارد، اقدام به تدارک تورهای متعدد و متنوع با توجه به نیاز جامعه می کند. هدف مارکوپولو مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و هدایت جذاب ترین تورهای فرهنگی، علمی، تفریحی، ورزشی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور است. شرکت مارکوپولو در هر سال با اجرای دهها تور ورودی و بیش از یکصد تور خروجی در گستره پنج قاره طیف وسیعی از تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان را تدارک می بیند. شرکت مارکوپولو رضایتمندی مشتری و توجه به استانداردهای بالای حرفه ای را از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر سفر، کنترل کیفیت خدمات در حمل و نقل های هوایی، زمینی و دریایی و مراکز اقامتی و توجه به فاکتورهای گوناگون تأثیر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرایط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهای قبلی از مهمترین قسمت برنامه ریزی می باشد. برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملی نظیر ساعت باز شدن مکانهای مورد بازدید، فواصل اماکن با یکدیگر و ساعات تردد بین آن و امکان پذیرایی برنامه ریزی شده اند. بنابراین تورها بیش از آنچه در بروشور و سایت اینترنتی گفته شده ارائه می شوند. گاهی تغییر ساعت پرواز و یا عوامل پیش بینی نشده دیگری موجب تغییراتی در برنامه از پیش تنظیم شده می گردند که در چنین مواقعی مدیران تور مارکوپولو بهترین جایگزین موجود را انتخاب و ارائه می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]