اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687395985

رجا خبر داد:

افزایش مطلوبیت و کیفیت سرویس‌ خواب قطارها

کد: 1395052687395985

http://goo.gl/Lnv0Ji

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور بهبود در وضعیت خدمات‌رسانی خود در داخل قطارها، نسبت به افزایش مطلوبیت سرویس‌های خواب مسافران اقدام کرد.

افزایش مطلوبیت و کیفیت سرویس‌ خواب قطارها
ادوات شست و شو
افزایش مطلوبیت و کیفیت سرویس‌ خواب قطارها
ادوات شست و شو

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، سیمین میزانی مدیرکل اعزام و خدمات راهبری شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت با بهره‌گیری از توانمندی بخش خصوصی در شست وشو و آماده‌سازی سرویس‌های خواب، نسبت به افزایش مطلوبیت و کیفیت آنها با رعایت اصول بهداشتی گام‌های مؤثری را برداشته است.
وی  خاطرنشان کرد : استفاده از آخرین فن آوری‌های روز دنیا در لاندری‌های مورد بهره‌برداری در شهرهای مختلف بر اساس استانداردها، از جمله مواردی است که این شرکت دنبال می‌کند.
وی گفت: به همین منظور از سال گذشته این شرکت با درج فراخوان در جراید کثیر‌الانتشار، از سرمایه‌گذاران و متخصصان حوزه لاندری برای تأسیس لاندری اختصاصی رجا برای همکاری مشترک دعوت به عمل آورده و در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است.
مدیرکل اعزام و خدمات راهبری در خصوص تغییرات بوجود آمده در قطارها و خدمات سرویس خواب مسافران افزود: با تعیین الگوی هویت بصری قطارهای رجا در ابتدای سال جاری شامل: رنگ، طرح، جنس و ... همچنین اجرای آن در پروژه‌های جدید بازسازی یا تولید واگن، به دنبال جذابیت، آرامش و اطمینان بیشتر مسافران در قطارها هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت حمل و نقل ریلی رجا

در گذشته نه چندان دور در کشور بخش مسافری راه آهن در کنار بخش باری ایفای نقش می‌نمود. لیکن با هدف ایجاد امکان بروز تحولات اساسی و رشد کیفیت ارائه خدمات، شورای عالی اداری در هفتاد و ششمین جلسه خود در سال 76 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی وقت کشور و وزارت راه و ترابری و در راستای استراتژیهای بخش حمل و نقل مسافر و سیاستهای برنامه دوم توسعه تصویب نمود که فعالیتهای مسافری از راه آهن ج.ا.ا. منتزع و به شرکت حمل و نقل ریلی رجاءواگذار شود. این شرکت از ابتدا با سهام صد درصد دولتی و متعلق به راه آهن فعالیت می نمود. سپس در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به استناد ابلاغیه سازمان خصوصی سازی از تاریخ 26/12/1388 کلیه حقوق مالکانه شرکت رجاء، به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت واگذار گردید. درحال حاضر نیز این شرکت می‌کوشد با بهره گیری از تخصص و تجربه بالغ بر 1100نیروی کارآمد در زمینه‌های مختلف مدیریتی، طراحی، مهندسی، برنامه ریزی، پژوهشی، بهرهبرداری، خدمات‌رسانی و تعمیرات و با استفاده از امکانات موجود، شرایط مطلوب‌تری را برای مسافرین فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان