اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687435652

در قالب یک دوره آموزشی برگزار می شود

تدوین برنامه بازاریابی (مقدماتی)

کد: 1395052687435652

http://goo.gl/0Hds0R

، رشت , (اخبار رسمی): دوره آموزشی بازاریابی مقدماتی با تمرکز بر تدوین برنامه برنامه بازاریابی به شما کمک می کند تا مرحله به مرحله با آشنایی با اصول بازاریابی بتوانید برنامه بازاریابی سازمانتان را تدوین نمایید.

تدوین برنامه بازاریابی (مقدماتی)

به گزارش مدیرنو، بازاریابی یعنی تمرکز بر بازار هدف مناسب کسب و کار شما، تمرکز بر برآورده کردن رضایت مشتریان و تمرکز بر کسب بالاترین سود و کمترین هزینه. بازاریابی، همگرا سازی همه فعالیت های کسب و کار در مسیر فروش بیشتراست. مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم، بلکه مهم این است که بدانیم در دنیای مدرن امروز نمی توان بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد. بازاریابی به همه کسب و کارها مربوط می شود اما هنوز به درستی شناخته شده نیست و اغلب با تبلیغات و فروش اشتباه گرفته می شود!

معمولاً در بدو تشکیل کسب و کارها به لزوم وجود برنامه بازاریابی توجه زیادی نمی شود و بعد از گذشت چند سالی افزایش سود دغدغه صاحبان کسب و کار می شود. طراحی و تدوین برنامه بازاریابی به شما کمک می کند تا بدانید دقیقا چه ارزشی برای مشتری ایجاد می کنید و از چه طریق و چگونه می خواهید به دست مشتری برسانید که در نتیجه انجام این فرآیندها کسب و کار شما رونق خواهد یافت.

دوره آموزشی بازاریابی مقدماتی با تمرکز بر تدوین برنامه برنامه بازاریابی به شما کمک می کند تا مرحله به مرحله با آشنایی با اصول بازاریابی بتوانید برنامه بازاریابی سازمانتان را تدوین نمایید.

مزایای دوره:

تدوین محتوای دوره بر اساس سرفصل های مورد نیاز مدیران و صاحبان کسب و کار
ارائه محتوا به صورت متن، صوت و تصویر
ارائه پروژه های کاربردی همزمان در طول دوره
برگزاری آزمون پایان دوره در سایت
ارائه گواهینامه مدیران نواندیش به شرکت کنندگان

مخاطبین دوره:

مدیران بازاریابی
مدیران توسعه بازار
معاونین بازاریابی و بازرگانی
مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

شرکت در دوره

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]