اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687465652

15 گام تا فروش محصول جدید

کد: 1395052687465652

https://goo.gl/ukusGe

، رشت , (اخبار رسمی): تنها تفاوت بین محصولات موفق و نوآوری­‌های ناموفق در شیوه توسعه محصول است. بسیاری از مخترعان و نوآوران ایده­‌های خوبی را در ذهن دارند، اما توانایی تبدیل این ایده­‌ها به محصولی قابل فروش را ندارند.

15 گام تا فروش محصول جدید

به گزارش مدیرنو، برای فروش محصول جدید بخش اول طراحی یک محصول است.

1-نیازهای مصرف کننده را شناسایی کنید

یکی از تفاوت­‌های بنیادین بین یک محصول شکست خورده و یک محصول پر فروش در درک و پاسخگویی به نیاز مصرف کننده است. به عنوان یک کارآفرین مشتاق و نوآور، هدف شما این است که محصولی تولید کنید که مردم حتی نمی‌­دانند به آن نیاز دارند.(یعنی شناسایی نیاز قبل از فراگیر شدن) چه چیزی در بازار وجود ندارد؟ مردم به چه چیزهایی نیاز دارند؟

- هیچ راه آسان و میانبری برای پاسخ به این سوالات وجود ندارد، در غیر این صورت همه ما تاکنون میلیونر بودیم. همیشه یک دفتر برای نوشتن ایده­‌های جدید با خود داشته باشید، و حساب زمان­‌هایی را که از چیزهای کوچک و جزئی نا امید شده­‌اید و ناگهان ایده­‌های نو به شما الهام شده را داشته باشید. شاید در زیر نور خورشید دراز کشیده­­‌اید و در نگه داشتن کتاب خود در بالای سرتان دچار مشکل اید؟ حال چه محصول ساده­‌ای نیاز شما را برطرف خواهد کرد؟

ادامه مطلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش