اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687485652

ماهیت وجودی مدیریت

مشاور چه تغییراتی در سازمان ایجاد می کند

کد: 1395052687485652

http://goo.gl/lCuiXJ

، رشت , (اخبار رسمی): تغییر، ماهیت وجودی مشاوره مدیریت است. وجه اشتراک تمامی مشاوره‌ها در تمامی سطوح، برنامه‌ریزی و اجرای تغییرات در سازمانِ مشتری است.

مشاور

اجرای تغییرات در سازمان، سخت‌ترین مرحله مشاوره مدیریت محسوب می‌شود

به گزارش مدیر نو،  اجرای تغییرات در سازمان، سخت‌ترین مرحله مشاوره محسوب می‌شود. تغییراتی که با چالش‌های گوناگونی همچون مقاومت مدیر و کارکنان مواجه بوده و مشاور باید با روابط پیچیده فرآیند تغییر آگاه بوده و بداند که چگونه شرایط پیچیده و گوناگون را درک نماید و با کمک کارکنان آن سازمان با آن مقابله کند.

ماهیت تغییر

مفهوم تغییر مستلزم آن است که تفاوت مشهودی در وضعیت شخص، گروه و کل کسب‌وکار در دو نقطه متوالی از زمان وجود داشته باشد.

کسب‌ وکارهای امروزی در محیطی حضور دارند که به طور پیوسته و با سرعت بسیار بالایی در حال تغییر است. شاید تا چندی پیش (دهه 70 الی 80) می‌توانستیم کسب‌وکاری را با روند ثابت حفظ کرده تا به بقای خود ادامه دهد اما در شرایط کنونی، هیچ کسب‌وکاری بدون انطباق با شرایط و محیط بیرونی (بازار) نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد، چون هر روز بر تعداد رقبا افزوده‌ شده و رقبا با تکنیک ها و استراتژی های متفاوتی عمل می‌کنند.

کسب‌وکارها به خاطر تغییر، تغییر نمی‌کنند، بلکه به جهت اینکه تغییر بخشی از فرآیند توسعه است و باید نسبت به محدودیت‌ها، نیازمندی‌ها و فرصت‌های محیطی جدید واکنش نشان دهند، تغییر می کنند.

همان طور که پیش تر گفته شد، انطباق با بازار لازمه بقا و پیشرفت است. از طرفی تغییرات بر بسیاری از قسمت‌های کسب‌وکار اثر می‌گذارد، بنابراین تغییر می‌تواند شامل موارد ذیل باشد :

ادامه مطلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش