اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788985696

مدیر فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی اعلام کرد

همکاری برای گسترش فرهنگ اهدای خون

کد: 1395052788985696

http://goo.gl/cekRMf

، تهران , (اخبار رسمی): فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برای همکاری با سازمان انتقال خون در زمینه های فرهنگی و رسانه ای اعلام آمادگی کرد.

همکاری برای گسترش فرهنگ اهدای خون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ،بهزاد تیمور پور ،مدیر فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در دیدار با زمان حمزه پور معاون روابط عمومی سازمان انتقال خون و همکاران روابط عمومی سازمان، از ظرفیت همکاری این فرهنگسرا و سایر فضاهای فرهنگی تهران برای گسترش فرهنگ اهدای خون خبر داد.

تیمور پور گفت: فرهنگسرای رسانه می تواند در هماهنگ سازی جریانهای خبری در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم برای اهدای خون و خود مراقبتی موثر باشد و رسانه ها را در این راه تشویق کند.

مدیر فرهنگسرای رسانه، فرهنگ هدیه دادن خون، امکانات، تجهیزات و یکپارچه سازی تفکر اهدا به خاطر سلامت را نیازمند آگاهی سازی عمومی و فرهنگسازی در رسانه ها دانست و افزود: فضاهای فرهنگی که زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری فعال است این ظرفیت را دارد تا با راه اندازی میتینگ ها و مسابقات مردمی توجه عموم را به اهمیت فرهنگ اهدای خون و سلامت خون جلب کند.وی افزود: 106 ایستگاه مترو نیز می تواند پذیرای کانترهای دریافت خون و جایگاه های ترویج فرهنگ اهدای خون باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]