اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789345428

با حضور معاون وزیر صورت گرفت

بازدید شهریان از اردوی کشتی گراپلینگ بانوان

کد: 1395052789345428

http://goo.gl/G41jq5

، تهران , (اخبار رسمی): شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در استان البرز از اردوی تیم ملی کشتی گراپلینگ بانوان بازدید کرد.

بازدید شهریان از اردوی کشتی گراپلینگ بانوان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، روز گذشته شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه عفراتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، منظمی نایب رئیس فدراسیون کشتی، ایل کاه رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان البرز، میرزایی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی استان البرز و ترابی دبیر هیئت کشتی شهرستان کرج با حضور در سالن کشتی تختی کرج از تمرینات تیم ملی کشتی گراپلینگ بانوان بازدید کرد.

در این بازدید شهریان با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان گفت: رشد و توسعه و حمایت از ورزش بانوان از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و خوشبختانه شخص دکتر گودرزی و معاونین نیز تاکید بسیاری بر این مهم دارند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: تیم ملی کشتی گراپلینگ بانوان از توان و پتانسیل بالایی برخوردار است و امید داریم در رقابت های مختلف بین المللی شاهد درخشش شما بانوان ورزشکار باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: در تلاشیم تا مجوز برخی از رشته های جدید دیگر را نیز برای ورزش بانوان کشورمان بگیریم تا این قشر بتوانند در رشته های متنوع تری فعالیت داشته باشند.

در پایان شهریان برای میزبانی شایسته استان البرز از تیم ملی گراپلینگ بانوان از عفراتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش