افتتاحیه جشنواره تسنیم در دارالشهدای تهران

کد: 1395052789496015

http://goo.gl/14V6Yl

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از برگزاری افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره تسنیم ویژه دختران و بانوان محلات دارالشهدای تهران خبر داد.

افتتاحیه جشنواره تسنیم در دارالشهدای تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عقیل منصوری با اعلام این خبر گفت: پنجمین دوره جشنواره تسنیم بارویکرد محله محوری، با همکاری و همیاری بانوان و ذینفعان محلی حوزه بانوان و به منظور فراهم سازی زمینه ها و ساز وکارهای لازم جهت توان افزایی، کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان در سطح محلات مناطق 22 گانه برگزار می شود.

وی افزود: در منطقه 17 نیز این طرح با برگزاری مراسم افتتاحیه رسماً کلید خورد. در این مراسم که با حضور مسئولین معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، مشاور شهردار منطقه در حوزه بانوان، رئیس اداره هنر اداره کل بانوان، مدیر اداره بانوان منطقه، اعضای فعال طرح های برگزیده سال قبل و تسهیل گران در محل ساختمان ستاد مدیریت بحران برگزار شد، نحوه اجرای طرح های تسنیم 95 بانوان حاضر در مراسم تشریح شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]