راه اندازی "پردیس خدمت" در سه محله منطقه 15

کد: 13951120233716015

https://goo.gl/5LRm9L

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 15 تهران از فعالیت "پردیس خدمت" در محلات اتابک، رضویه و قیامدشت این منطقه خبر داد.

راه اندازی "پردیس خدمت" در سه محله منطقه 15

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی اکبر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: جهاد مهربانی در راستای محرومیت زدایی شهروندان با بهره گیری از ظرفیت داوطلبانه مردمی در امور خیریه در شهر تهران فعال شد که فاز اول با جذب همیاران و نذر وقت و تخصص آغاز و با سازماندهی و بکارگیری ظرفیتهای همیاران در پردیس خدمت فاز دوم نیز در محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی با اشاره به فعالیت پردیس خدمت در زمینه پزشکی، مشاورهای حقوقی و مشاوره دینی افزود: در این ارتباط مکان هایی با اولویت مساجد جهت ارائه خدمات به خانواده های نیازمند در نظر گرفته شده است که با استقرار افراد کارشناس و داوطلبی که به تایید ادارات فرهنگی و سلامت منطقه انتخاب شده اند به شهروندان خدمات ارائه می شود.

شهردار منطقه 15 تهران با تاکید بر اینکه رسیدگی به اقشار کم برخوردار اولویت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری  است اظهار داشت: البته این خدمات در طول سال از طریق سراهای محلات به شهروندان ارائه می شود ولی در این طرح خدمات به صورت جهادی و ویژه تر به افراد نیازمند در محله های کم برخوردار ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، پردیس خدمت تا 22 بهمن در محلات یادشده فعال خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه